×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, 28 آبان , 1403  .::.   برابر با : Monday, 18 November , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کسب ‌وکارها برای ارائه خدمات بی ‌نقص و جلب رضایت مشتریان خود، به شرکای قابل اعتمادی در زمینه ارسال و دریافت مرسولات نیازمندند. با وجود تمهیدات گسترده‌ای که شرکتهای پستی برای حفظ سلامت و امنیت مرسولات در نظر می‌گیرد، همواره احتمال بروز اتفاقات ناگهانی و غیرقابل پیش‌بینی وجود دارد.

به گزارش بازار اصناف آنلاینباکسیت، به عنوان اپراتور پست خصوصی، با درک این نیازمندی، تعهدات جامعی را برای جبران خسارات احتمالی در نظر گرفته است تا خیال مشتریان، به خصوص صاحبان کسب ‌وکارها، از بابت سلامت و امنیت مرسولاتشان راحت باشد.

 

غرامت در باکسیت

هرگونه تعهدی که بر اساس قوانین و مقررات تعیین شده، در صورت عدم رعایت آن حقی را برای مشتریان مبنی بر جبران مادی خسارت احتمالی در چارچوب مقررات به‌وجود می‌آورد غرامت است .

 

چرا پرداخت غرامت در باکسیت برای کسب ‌وکارها اهمیت دارد؟

کاهش ریسک: سیستم پرداخت غرامت باکسیت، در چنین شرایطی، با جبران خسارات احتمالی، به کسب ‌وکارها کمک می ‌کند تا از ضررهای مالی و لطمه به اعتبارشان جلوگیری کنند.

افزایش اعتماد مشتریان: تعهد باکسیت به جبران خسارات، نشان ‌دهنده تعهد این شرکت به ارائه خدمات باکیفیت و قابل اعتماد است. این امر به نوبه خود، اعتماد مشتریان را نسبت به کسب ‌و کار شما که از خدمات باکسیت استفاده می ‌کند، افزایش می‌دهد.

تمرکز بر روی امور مهم: با اطمینان از اینکه باکسیت در قبال خسارات احتمالی پاسخگو است، صاحبان کسب ‌و کار می‌توانند با خیالی آسوده به سایر امور مرتبط با فعالیت خود بپردازند و نگرانی کمتری در مورد ارسال و دریافت مرسولات خود داشته باشند.

شرکت باکسیت برحسب تنوع خدمات خود سطوح مختلفی از تعهد پرداخت غرامت را برای مشتریان خود پیش‌بینی کرده است . از این رو مشتریان دیگر نگران گم شدن بسته پستی، آسیب‌دیدگی  و یا تاخیر در زمان تعهد شده نیستند.

خوب است بدانیم  ارزش ثبت شده بسته توسط فرستنده، مبنای هزینه جبران خسارت در نظر گرفته می‌شود تا در صورت بروز خسارت برای بسته‌های مجاز، به اندازه مبلغ تعیین شده، جبران شود.

همچنین باکسیت برای سرویس‌های قراردادی تعهداتی فراتر در نظر گرفته است که سطوح آن در چارچوب قرارداد منعقد شده مشخص می شود.

 

تعهد غرامت عمومی

لزوم توجه هرچه بیشتر به رضایت مشتریان و گسترش و اهمیت اعتماد مشتریان، شرکت باکسیت را بر آن داشت تا خدمات ارسال خود را تحت پوشش یک تعهد غرامت عمومی یا همگانی درآورد. «تعهد غرامت عمومی» هرگونه آسیب ‌دیدگی محتوای مرسوله یا مفقود شدن تمام یا بخشی از آن را تا سقف قیمت مشخصی پوشش داده و درصورت بروز و احراز بی ‌ترتیبی، خسارت ذینفع جبران می‌شود.

مطابق آخرین تعرفه مصوب باکسیت تمامی مرسولات بدون دریافت وجه تا مبلغ یک میلیون تومان مشمول تعهد غرامت عمومی هستند.

 

تعهد غرامت اظهار شده مرسولات

شما می توانید براساس نیاز و با توجه به ارزشمند بودن محتویات مرسوله خود از جمله برای ارسال اسناد و اشیای قیمتی، اوراق بهادار، وجه نقد و … در شرایطی که ارزش آن بیش از سقف تعیین شده در «تعهد غرامت عمومی» باشد، از سرویس «تعهد غرامت با ارزش اظهار شده» که سقف تعهدات جبران خسارت آن بالاست، استفاده کنید

حق تعهد غرامت در «ارزش اظهار شده» معادل درصدی از مبلغ تعیین شده از سوی مشتری است که محاسبه و از وی دریافت می ‌شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص غرامت مرسولات در باکسیت اینجا کلیک کنید.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.