×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, 8 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

بانک سپه در آبان‌ماه سال جاری مبلغ ۲۰ هزار و ۲ میلیارد و ۱۲۴ میلیون ریال تسهیلات خرد به ۱۳ هزار و ۹۷۹ فقره پرونده در حوزه‌های ازدواج، فرزندآوری، قرض‌الحسنه اشتغالزایی و کمک ودیعه مسکن مستأجران اختصاص داده است.

به گزارش بازار اصناف به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی بانک سپه، این بانک که در زمره بانک‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج است، در راستای اجرای تکالیف ابلاغی بانک مرکزی، به ۶ هزار و ۲۸۰ پرونده میزان ۱۳ هزار و ۹۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج با کارمزد ۴ درصد درآبان‌ماه سال جاری پرداخت کرده است.

این بانک همچنین در حوزه تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در مدت مذکور ۲ هزار و ۱۶۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برای ۳ هزار و ۳۷۲  فقره پرونده اختصاص داده است.

در همین راستا بانک سپه میزان ۴ هزار و ۵۶ میلیارد و ۲۹۹ میلیون ریال در قالب ۳ هزار و ۲۱۷ فقره پرونده تسهیلاتی قرض‌الحسنه خوداشتغالی به معرفی‌شدگان کمیته امداد امام خمینی(ره) و بنیاد برکت و نیز ۶۸۵ میلیارد و ۵۲۵ میلیون ریال در رابطه با تسهیلات کمک ودیعه مسکن مستأجران بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار برای یکهزار و ۱۱۰ پرونده در مدت مورد اشاره پرداخت کرده است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.