×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, 8 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

شاهکار جدید مدیریتی دکتر نیکبخت، منابع موثق به دهقان نیوز گفتند در اقدامی عجیب و بی سابقه در یکی از مهمترین شرکت‌های خانواده وزارت جهاد کشاورزی که ماموریت‌های ملی سنگینی را نیز از طرف وزارت جهاد کشاورزی بر عهده داشته و انتصاب اعضاء هیئت مدیره آنهم ظاهرا با نظر وزیر صورت می‌گیرد، یک فردی که نماینده یکی از پیمانکاران این شرکت بزرگِ زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی بوده است ناگهان به عضویت هیئت مدیره شرکت تابعه وزارت جهاد کشاورزی در می‌آید. به زبان ساده‌تر نماینده شرکت پیمانکار، عضو هیئت مدیره مجموعه کارفرمای خود می‌شود.

به گزارش بازار اصناف به نقل از دهقان نیوز: حالا مسئله جالبتر این است که این پیمانکار یک ادعای طلب سنگین از این شرکتِ زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی دارد که در حال رسیدگی قضایی است.

پس در نهایت داستان این گونه می‌شود که پیمانکار یک شرکت معظمِ زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی که طلب سنگینی از این شرکت را مطالبه می‌کرده و کار را به دادگاه هم کشانده، نماینده خود را با تصمیم دکتر نیکبخت بعنوان کسی که مسئول انتصاب اعضاء هیئت مدیره این شرکت است، عضو هیئت مدیره کارفرمای خود کرده است.

البته نگرانی بیشتر برای این بنده خدایی است که عضو هیئت مدیره شده که از فردا توی بد محضوریت و رودروایسی قرار می‌گیرد چون نمی‌داند منافع و مطالباتِ پیمانکاری که تا دیروز برایش کار می‌کرده را دنبال کند یا منافع شرکت زیرمجموعه وزارت جهاد کشاورزی را که عضو هیئت مدیره‌اش شده لذا بنظر می‌رسد لازم است دستگاه‌های نظارتی و اول از همه حراست وزارتخانه به موضوع ورود کند و روشنگری نماید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.