×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, 13 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

سامانه جامع امور دریانوردان در بستر الکترونیک رونمایی شد، در راستای تحقق دولت الکترونیک و افزایش رضایت دریانوردان، سامانه جامع امور دریانوردان (ناد) برای خدمات رسانی برخط به دریانوردان در بستر الکترونیک در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد رونمایی شد.

به گزارش  بازار اصناف آنلاین به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانورد که با حضور مدیرعامل و اعضاى هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردى، مقامات کشوری و لشکری، مدیران ارشد ارگان هاى دریایی، فعالان صنعت حمل و نقل دریایی و جمعی از دریانوردان کشور برگزار شد، سامانه جامع امور دریانوردان (ناد) با طراحی کاملا اختصاصی توسط اداره کل امور دریانوردان سازمان بنادر و دریانوردی رونمایی شد.

سامانه ناد با قابلیت نصب بر روی گوشی‌های همراه با سیستم عامل اندروید، تبلت و لپ تاپ و استفاده در هر زمان و مکانی تهیه شده است.

در  برنامک موبایل ناد امکان ثبت نام در آزمون های شایستگی دریانوردی، ثبت درخواست صدور اسناد دریانوردی، استعلام گواهی نامه‌ها، آدرس یابی پزشکان معتمد و مراکز آموزش دریانوردی امکان پذیر می‌باشد.

خدمات صورت پذیرفته بر اساس نقشه راه آموزش دریانوردی کشور و به منظور اقدام در راستای تحول دیجیتال این حوزه صورت می‌پذیرد.

شایان ذکر است، تعداد دریانوردان کشور در رده های مختلف بر روی شناورهای تجاری، صیادی و خدماتی بالغ بر ۱۲۴ هزار نفر می‌باشد.

https://www.aparat.com/v/DkH52

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.