×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, 10 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران برای نمایش توانمندی‌های حوزه شهر هوشمند، با حضور بانک شهر در حال برگزاری است.

به گزارش بازار اصناف به نقل از روابط عمومی بانک شهر، این نمایشگاه با هدف «توسعه زیرساخت حمل‌ونقل برای ترافیک هوشمند»، «ایجاد فضا و بستر مناسب برای حضور شرکت‌های دانش‌بنیان به منظور بهره‌گیری بیشتر از علوم و فنون روز» و «ارتقای روش‌های علمی شهر هوشمند و ایجاد بستر مناسب برای انتقال دانش و فناوری جدید به کشور» برگزار می شود.

محورهای در نظر گرفته شده برای این رویداد شامل «حمل‌ونقل هوشمند»، «ساختمان‌های هوشمند»، «دولت هوشمند»، «انرژی»، «محیط زیست هوشمند»، «تجهیزات زیرساخت‌های اطلاعات و مخابرات»، «سلامت»، «آموزش و پرورش»، «اقتصاد هوشمند» و «امنیت در شهرهای هوشمند» است.

برگزاری این رویداد نقش بسیار مهمی در توانمندسازی شهرهای نوآور و تصمیم‌گیری بهتر مدیران شهری به‌منظور ارائه مطلوب خدمات نوین شهری خواهد داشت.

چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند تلاش دارد تا فراهم آورنده بستر تعامل مناسب بین بازیگران شهر هوشمند، مدیران شهری، صنعتگران، اندیشمندان و صاحبنظران و همچنین مجموعه های دانش بنیان برای تکمیل پازل شهر هوشمند در کشور باشد.

در این نمایشگاه و کنفرانس از یک سو، فضا برای نمایش دستاوردها، فناوری ها، فنون و ابزارهای پیاده سازی شهر هوشمند وجود دارد، از سوی دیگر، امکان تحلیل عالمانه و معرفی جدیدترین روش شناسی ها، یافته های علمی و دیدگاه های دانشگاهی فراهم شده است.

بر این اساس، بانک شهر نیز با برپایی غرفه در این نمایشگاه ضمن خدمات رسانی به فعالان حوزه شهرهوشمند، به تشریح محصولات و ظرفیت های خود در این حوزه خواهد پرداخت. چهارمین نمایشگاه و کنفرانس شهر هوشمند ایران تا ۱۳ تیرماه سال جاری در محل مصلای امام خمینی (ره) برپا خواهد بود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.