×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, 14 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

برگزاری مراسم روز ملی و هفته دامپزشکی از ۱۴ تا ۲۰ مهر امسال، مراسم روز ملی و هفته دامپزشکی از ۱۴ تا ۲۰ مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش  بازاراصناف آنلاین به جهادکشاورزی، مشاور سازمان دامپزشکی کشور اعلام کرد: برنامه‌های سازمان دامپزشکی کشور به مناسبت گرامیداشت روز ملی و هفته دامپزشکی از ۱۴ تا ۲۰ مهر  با شعار “دامپزشکی، یک قرن خدمت” است برپا خواهد شد.

امین اسدی افزود: هر روز این هفته با یک اسم و ماموریت از سوی سازمان دامپزشکی کشور، مشخص شده است.

وی درباره اسامی مربوط به روزشمار هفته دامپزشکی اظهار داشت: ۱۴ مهر- با عنوان دامپزشکی در خدمت رشد تولید ملی، ۱۵ مهر – دامپزشکی، سلامت غذا از مزرعه تا سفره، ۱۶ مهر- دامپزشکی، خدمت‌رسانی در مناطق روستایی و عشایری، ۱۷ مهر- دامپزشکی در خدمت بهداشت عمومی و توسعه پایدار، ۱۸ مهر- دامپزشکی، آموزش و پژوهش، ۱۹ مهر – دامپزشکی، خدمات و فناوری‌های نوین، ۲۰ مهر – دامپزشکی، اخلاق حرفه‌ای و حقوق حیوانات از سوی سازمان دامپزشکی کشور نامگذاری شده است.

مدیر روابط عمومی سازمان دامپزشکی کشور با بیان این که در هفته دامپزشکی سرپرست، معاونین و مدیران عالی سازمان دامپزشکی کشور با مراجع تقلید دیدار خواهند کرد، گفت: در این دیدار نقش‌ها، ماموریت‌ها، وظایف و دستاوردهای سازمان دامپزشکی کشور تببین و به سمع مراجع و علما معظم می‌رسد.

وی از برگزاری یک همایش ملی با همکاری نظام دامپزشکی استان تهران در روز ۱۵ مهر در سالن خوشه وزارت جهاد کشاورزی با حضور مقامات لشگری و کشوری خبر داد و تصریح کرد: در این همایش ضمن ارایه خدمات دامپزشکی، مخاطبان خاص ما در کنار مسوولان کشوری و لشکری حضور خواهند داشت.

اسدی همچنین دیدار سرپرست سازمان دامپزشکی کشور با خانواده معزز شهدا، مقامات عالی‌رتبه کشور، روسای قوا و مسوولان وزارت کشور را از دیگر برنامه‌های سازمان در هفته دامپزشکی برشمرد و اذعان داشت: این دیدارها به منظور بهره‌مندی از حمایت‌های آنان برای پیشبرد اهداف سازمان دامپزشکی صورت می‌گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.