×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کلیه خدمات بیمه‌ای شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در سال ۱۴۰۲ با امضای تفاهم‌نامه همکاری به شرکت بیمه ملت سپرده شد.

به گزارش بازار اصناف انلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، طی مراسمی با حضور «مهدی آل‌ابراهیم» مدیر عامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، «علیرضا یزدان‌دوست» مدیرعامل بیمه ملت، «داود قاسم‌پور دیزجی» رییس هیات مدیره و «مهدی کشاورز بهادری» دبیر و عضو هیات مدیره بیمه ملت، «مهدی علی­اصغر زاده» عضو هیات مدیره و معاون عملیات و امور گمرکی، «محسن رحیمی» دبیر هیات مدیره و معاون نظارت بر شرکت‌ها، «محمد صادق واعظی» معاون برنامه ریزی و اقتصادی، «امیرسلطانی» معاون توسعه مدیریت و سرمایه‌های انسانی شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران، با امضای تفاهم‌نامه کلیه خدمات بیمه‌ای این شرکت در سراسرکشور در سال ۱۴۰۲ به بیمه ملت سپرده شد.

مهدی آل‌ابراهیم مدیرعامل شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران در این نشست با اشاره به سیاست‌های مقام عالی وزارت جنای آقای دکتر صولت مرتضوی و راهبردهای جناب آقای دکتر ترکی مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری و جناب آقای دکتر علیخانی مدیرعامل هلدینگ آتیه صبا در استفاده از ظرفیت‌های درون مجموعه برای هم‌افزایی، ابرازکرد: از ابتدای حضور در مجموعه برآنیم تا سیاست‌های ابلاغی از سلسله مراتب سازمانی را با تمام توان پیاده‌سازی کنیم و در همین راستا طی ده روز گذشته جلسات متعددی را با عزیزانمان در بیمه ملت داشتیم و جا دارد از توجه مدیران شرکت بیمه ملت به مسئله تفاهم و همکاری قدردانی‌کنم. امیدواریم به لطف خداوند متعال و استعانت معصومین (ع) و شهدای عزیز بتوانیم با عملیاتی نمودن خط مشی جدید وزارت‌خانه و صندوق با همدلی و تفاهم اقدامات مثبت و ارزشمندی را رقم بزنیم که منافع آن نصیب همه اجزای مجموعه شود.

وی اظهار داشت: با امضاء این قرارداد بالغ بر ۴ هزار میلیارد ریال گردش مالی در داخل زیر مجموعه صندوق بازنشستگی کشوری باقی می‌ماند و امیدواریم این حرکت الگوی یک مشارکت سازنده درون گروهی برای سایر زیر مجموعه‌های صندوق قرارگیرد.

یزدان‌دوست مدیرعامل شرکت بیمه ملت نیز با بیان این مطلب که با استقرار تیم جدید مدیریتی بیمه ملت مقرر شد که همکاری بین شرکت‌های تابعه صندوق بازنشستگی کشوری افزایش یابد، اظهار داشت: جا دارد تشکر ویژه‌ای از جناب آقای آل‌ابراهیم داشته باشم که نگاه جدیدی نسبت به تفاهم بین دو شرکت داشتند و خوشبین هستیم که می‌توانیم اتفاق‌های خوبی را در آینده رقم بزنیم.

وی افزود: در مراتب بالاتر، مقام عالی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی آقای دکتر صولت مرتضوی تاکید بر همین رویکرد دارند و در همان روزهای ابتدایی که تصدی وزارتخانه را بر عهده گرفته‌اند در جلسه‌ای که خدمت ایشان بودیم تاکید ویژه‌ای بر موضوع همدلی، هم‌افزایی و بهره‌مندی از ظرفیت‌های شرکت‌های درون مجموعه وزارتخانه و صندوق بازنشستگی کشوری داشتند. هچنین جناب آقای دکتر ترکی مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی کشوری با حمایت‌ها و سیاستگذاری صحیح مجموعه شرکت‌های زیر مجموعه را در مسیر همکاری مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت‌های یکدیگر سوق داده‌اند و ما این نگاه را امروز در مسائل و موضوعات مربوط به بیمه ملت و شرکت انبارهای عمومی و خدمات گمرکی ایران به وضوح می‌بینیم.

یزدان‌دوست در پایان تاکید کرد: تلاش مدیران ارشد شرکت بیمه ملت بر این است که اعتماد مدیران صندوق بازنشستگی و سایر سهامداران ارجمند را به نحو مطلوب پاسخ دهند و ان‌شاالله بهترین خدمت را در این روزها که مصادف با اعیاد مبارک شعبانیه و همچنین فرارسیدن بهار طبیعت است، ارائه دهیم.

درپایان این مراسم تفاهم نامه همکاری بین طرفین امضاء و تبادل گردید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.