×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دومین همایش فرصت کودکی به مناسبت آیین بزرگداشت روز جهانی سندروم داون با حضور «موچولو» اولین عروسک نمایشی سندروم داون جهان در تاریخ سه‌شنبه ١۶  اسفندماه برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری بازار اصناف آنلاین به نقل از آزنیک، دومین همایش فرصت کودکی به مناسبت آیین بزرگداشت روز جهانی سندروم داون و با محوریت توجه به کودکان سندروم داون ایران و تقدیر از حامیان و خانواده‌های ایشان در روز سه‌شنبه ١۶  اسفندماه ١۴٠١ در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش واقع در تهران برگزار خواهد شد.

این همایش توسط پایگاه تحلیلی خبری آزنیک با حمایت سازمان بهزیستی کشور و همکاری کانون سندروم داون ایران و  با مشارکت بانک رفاه کارگران برگزار می‌شود که در آن از برخی خانواده‌های سرپرست کودک سندروم داون و مربیان و حامیان این افراد تقدیر و تشکر می‌شود.

لازم به ذکر است دومین همایش فرصت کودکی با هنرمندی «موچولو» اولین عروسک نمایشی سندروم داون جهان و با حضور نمایندگانی از سازمان بهزیستی کشور، کانون سندروم داون ایران و برخی از چهره‌های شناخته شده عرصه هنر در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش واقع در خیابان ولیعصر اجرا خواهد شد که در آن ضمن اجرای  نمایش  و  موسیقی توسط هنرمندان سندروم داون از بسته سرگرمی – آموزشی قصه‌‌های موچولو و خاله آزی رونمایی می‌شود.

پیش از این در تاریخ دوم مردادماه، اولین همایش فرصت کودکی با حضور هنرمندان و فعالین حوزه مسئولیت‌های اجتماعی برگزار و از مرضیه برومند و رضا فیاضی، هنرمندان حوزه کودک تقدیر و تشکر به عمل آمد.

همچنین در این مراسم از «موچولو» اولین عروسک نمایشی سندروم داون جهان رونمایی شد که بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها را در پی داشت.

دومین همایش فرصت کودکی به مناسبت آیین بزرگداشت روز جهانی سندروم داون

دومین همایش فرصت کودکی به مناسبت آیین بزرگداشت روز جهانی سندروم داون

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.