×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, 10 فروردین , 1403  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

 مدیرعامل بیمه ملت در پیام نوروزی خود، ضمن تبریک فرارسیدن بهار طبیعت و حلول ماه مبارک رمضان، نوید خبرهای خوش را در سال ۱۴۰۲ به بیمه‌گذاران، سهامداران و ذینفعان داد.

به گزارش بازار اصناف انلاین به نقل از روابط عمومی بیمه ملت، متن پیام نوروزی علیرضا یزدان‌دوست به این شرح است؛

سال ۱۴۰۱، سالی پر فراز و نشیب برای اقتصاد کشور بود. سالی که با وجود ناملایمات اقتصادی، یک فرصت بزرگ برای صنعت بیمه کشور به همراه داشت، تا با حمایت هرچه بیشتر از بیمه‌گذاران و مشتریان و حرکت در مسیر نوآوری، کارنامه‌ای موفق را پیش‌روی مردم عزیز کشورمان قرار دهد.

بیمه ملت نیز در سال ۱۴۰۱ با تاکید بر سه محور نوآوری، سودآوری و گسترش چتر حمایتی خدمات بیمه‌ای، توانست در این مسیر گام بردارد و سهمی در موفقیت صنعت بیمه کشور در این سال داشته باشد و به موفقیت‌های بزرگی دست پیدا کند.

موفقیت‌هایی که با حمایت سهامداران ارزشمند، حضور یک هیات مدیره همدل و هماهنگ و تلاش و تخصص همه همکاران بی‌نظیرم در واحدهای فنی و اجرایی و شبکه فروش پرانرژی و قدرتمندمان رقم خورد.

تلاش ما در بیمه ملت این است که با پرهیز از رقابت‌های ناسالم برای جذب پرتفوی، تمرکز خود را بر سودآوری و فعالیت حرفه‌ای بیمه‌گری بگذاریم، تا علاوه بر جلب اعتماد سهامداران، بهترین خدمات را در سریع‌ترین زمان به بیمه‌گذاران و مشتریان ارزشمندمان ارائه کنیم.

قطعا موفقیت‌های بیمه ملت در سال آینده تدوام خواهد داشت و همچون سال ۱۴۰۱، خبرهای خوشی برای بیمه‌گذاران، سهامداران و ذینفعان خواهیم داشت.

فرارسیدن بهار طبیعت و عید نوروز ۱۴۰۲ و همچنین حلول ماه مبارک رمضان را تبریک عرض نموده و امیدوارم سال جدید، برای صنعت بیمه کشور با موفقیت‌های بیشتر همراه باشد و ما هم بتوانیم به عنوان پشتوانه‌ای مستحکم برای بیمه‌گذاران به وظایف خود به نحو مطلوبی عمل کنیم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.