×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, 10 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیرعامل اتحادیه مرغداران گوشتی کشور با بیان اینکه کنجاله سویای تولیدی کارخانجات روغن‌کشی داخل کشور کیفیت مناسبی ندارند، گفت: لازم است حداقل ۵۰ درصد نیاز به کنجاله سویا از طریق واردات محصولات باکیفیت تامین شود.

به گزارش بازار اصناف به نقل از ایلنا، علی ابراهیمی عنوان کرد: از اساسی ترین مشکلات پرورش ‌دهندگان مرغ گوشتی، تامین به موقع کنجاله سویا جهت خوراک واحدها است؛ چرا که کنجاله سویا از اصلی‌ترین منابع تامین کننده پروتئین جیره غذایی است و در وزن گیری مرغ گوشتی بسیار تاثیرگذار است.

وی از پشت سرگذاشتن مشکلات جدی در تامین سویا خبر داد و تصریح کرد: با اقدامات اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران و مجوز ستاد تنظیم بازار، واردکنندگان سویا، ترغیب به وارد کردن کنجاله سویا و فعالیت مجدد در این زمینه شده‌اند و امیدواریم که مرغداران بتوانند ماه‌های پایانی سال را با شرایط بهتری سپری کنند.

ابراهیمی به کیفیت کنجاله‌های تولید داخل کشور نیز اشاره کرد و افزود: کنجاله‌های تولید شده در کارخانه‌های روغن کشی داخل، درصد رطوبت بالا و میزان پروتئین کمتری دارند؛ این در حالی است که کنجاله‌های وارداتی از نظر درصد پروتئین و کیفیت، سطح بالاتری دارند و این مسئله طلب می‌کند که حداقل ۵۰ درصد نیاز کنجاله سویا به صورت وارداتی تامین شود و اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی نیز این موضوع را دنبال می‌کند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.