شرکت فضای مجازی تمشک که صاحب برند کاسکو است در فصل جدید حامی استقلال شد.
به گزارش بازار اصناف ، مدیران باشگاه استقلال با شرکت تمشک که صاحب برند کاسکو است به توافق رسیدند.
کاسکو در فصل جدید لیگ برتر حامی استقلال است. این برند همانند دیجی کالا است اما با یک تفاوت. دیجی کالا در فضای مجازی خرده فروشی انجام می دهد اما کاسکو عمده فروشی و این تنها تفاوت این دو شرکت با یکدیگر است.
موضوع انتخاب اسپانسر استقلال به یکی از موضوعات مهم برای مدیران این باشگاه تبدیل شده بود. آبی ها ابتدا با سه شرکت آتیه پگاه، صبا و تمشک مذاکره کردند.
مدیران استقلال با شرکت آتیه پگاه به توافق رسیدند و تا عقد قرارداد هم پیش رفتند اما ناگهان شرکت پگاه عقب نشینی کرد و دلیل این عقب نشینی تهدید پرسپولیسی ها برای خریداری از این برند بود.
بعد از این اتفاق، باشگاه استقلال با انتشار پوستری برای بازی با نفت آبادان نشان داد که کاسکو اسپانسر این تیم در لیگ بیست و سوم است و در بازی اول نام این برند روی پیراهن بازیکنان تیم قرار گرفت.