×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, 8 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

وزیر کشور در مراسم امضا تفاهم‌نامه جذب و مدیریت سرمایه‌های خرد و کلان اتباع و مهاجران خارجی با مدیریت سازمان ملی مهاجرت و مشارکت بانک ملی ایران، گفت: در این تفاهم‌نامه سه‌جانبه که با همکاری یکی از شرکت‌های مطرح بخش خصوصی به اجرا در می‌آید، اهداف خوبی برای جذب سرمایه‌های اتباع خارجی تعیین شده است.

به گزارش بازار اصناف به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، احمد وحیدی وزیر کشور بیان کرد: در این طرح، امکان ذخیره سرمایه‌های مهاجران در بانک ملی ایران فراهم شده است و مهاجران می‌توانند نقدینگی خود را به طور شفاف و قانونی به این بانک بسپارند. وی افزود: منابع حاصل از سپرده‌گذاری اتباع خارجی در بانک ملی ایران صرف ارائه تسهیلات برای اشتغال آفرینی در مناطق کم‌برخوردار کشور می‌شود.

احمد وحیدی تأکید کرد: بانک ملی ایران به عنوان یک بانک بزرگ دولتی و با سابقه فعالیت طولانی، برای اتباع خارجی اعتمادبخش است و می‌توانند با اطمینان خاطر نقدینگی خود را به این بانک بسپارند.

ابوالفضل نجارزاده مدیر عامل بانک ملی ایران نیز در این مراسم با اشاره به فرصت‌های این طرح برای ارائه خدمات به مهاجران و اتباع خارجی، گفت: از منابع حاصل از این طرح عظیم، برای محرومیت‌زدایی در مناطق کم‌برخوردار کشور استفاده خواهد شد و فرصت‌های جدید شغلی برای مردم آن مناطق ایجاد می‌شود.

مدیر عامل بانک ملی ایران تأکید کرد: در حال حاضر در شبکه بانکی به اتباع خارجی خدمات ارائه نمی‌شود و این موضوع مسائل و مشکلات مختلفی را برای آنها به وجود آورده است. وی افزود: در این طرح خدمات متنوعی برای اتباع خارجی در نظر گرفته شده است که می‌توانند با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری در بانک ملی ایران، از این خدمات برخوردار شوند.

عبداله مبینی رئیس سازمان ملی مهاجرت نیز در این مراسم گفت: با اجرای این طرح شأن مهاجران افغان به آنها باز می‌گردد و می‌توانند از شرایط بهتری برخودار شوند. وی افزود: این طرح از استان گلستان شروع می‌شود و پس از آن در مناطق دیگر کشور نیز به اجرا در می‌آید.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.