×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, 10 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

تفاهم‌نامه همکاری شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) و قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا (ص) با هدف توسعه میدان‌های نفتی و گازی به امضای مدیرعامل تاپیکو و فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) رسید.

به گزارش بازار اصناف به نقل از شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین، تفاهم‌نامه همکاری در زمینه سرمایه‌گذاری و مشارکت در توسعه میدان‌های نفتی و گازی از سوی بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین(تاپیکو) و سردار عبدالرضا عابدزاده، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) امضا شد.

بابک افقهی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تأمین (تاپیکو) در این آیین با اشاره به سیاست‌گذاری‌های انجام‌شده از سوی وزیر  تعاون، کار و رفاه‌اجتماعی و مدیرعامل شستا به‌منظور رفع کسری تراز عملیاتی تأمین اجتماعی در سال‌های آینده، تأمین خوراک پایدار مجتمع‌های پتروشیمی تابع، خلق ثروت و درآمد پایدار و مرتفع‌سازی نیاز کشور بر ضرورت سرمایه‌گذاری در پروژه‌های توسعه‌ای در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی تأکید کرد.

این تفاهم‌نامه با استفاده از توانمندی‌های دو طرف در حوزه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی امضا شده است و مشتمل بر همکاری‌های دو مجموعه در سرمایه‌گذاری و مشارکت در توسعه ۲ میدان نفتی-گازی خواهد بود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.