×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, 8 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

نوری: انتظار مردم از مسئولان، خردورزی و اقدام به موقع در حل مشکلات اقتصادی است، مجمع مشاوران نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تهران برگزار شد.

به گزارش بازار اصناف آنلاین: دکتر محمد جواد محمدی نوری رئیس مجمع مشاوران نمایندگان شورای اسلامی با اشاره به برگزاری سومین اجلاس شورای مرکزی در تهران از تصویب کلیات حضور مجمع مشاوران نمایندگان در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، با هدف انسجام ملی و تقویت مشارکت ملی خبر داد و تصریح کرد مجمع مشاوران به دنبال پیگیری مطالبات مردم در جهت بازگشت اعتماد عمومی از هیچ تلاشی در راه اصلاح امور جامعه فروگذار نبوده و این اقدام را راهبردی اساسی برای نهادی مردمی می‌دانیم.

نوری گفت: در این اجلاس دکتر نوبخت معاون وزیر جهاد و رئیس سازمان جنگلها و منابع طبیعی کشور نیز به عنوان مهمان این نشست در خصوص تعهد بین‌المللی ایران مبنی بر کاشت یک میلیارد اصله درخت در کشور سخن گفت و اظهار امیدواری کرد به عنوان یک سند بزرگ حیات بخش در این پروژه شاهد همت و همراهی همه‌ی دستگاه‌های اجرایی بویژه تشکل های مردم نهاد باشیم .

محمدی نوری افزود: یکی از دیگر دستورات این اجلاس انتخاب هشت نفر از میان هجده نامزد ورود به شورا به عنوان عضو اصلی و پنج نفر نیز به عنوان علی‌البدل در دوره موقت در راستای تغییر در بخشی از ترتیب نهایی شورای مرکزی بود که این طرح به جهت بهره‌گیری از ظرفیت موثر زنان در شورای مرکزی، عضویت ۴ زن مشاور نیز از سهمیه زنان مشاور در مجلس نیز مورد تصویب حاضرین واقع شد .

وی گفت: پس از معرفی نامزدهای شورای مرکزی و با رای اعتماد اکثریت شورای حاضر برای باقیمانده دوره موقت افراد ذیل به ترتیب خانم ها مینا جعفری، پروانه چراغی، پروین همت‌افزا و پروین خسروی، و آقایان فریبرز نجفی مهر، الیاس دشتبان، عدالت امیرزاده و عباس قلی‌زاده به عنوان اعضای اصلی و آقایان محمدرضا حسنی، سامان مصفی، ناصر شریفی‌مطلق، جواد نبوتی و محمد حسین دهش به عنوان اعضای علی‌البدل وارد شورای مرکزی شدند.

این شورا ۳۱ عضو اصلی و ۵ عضو علی‌البدل داشته و قرار است به زودی دفتر نمایندگی این مجمع در کلیه استان‌های کشور فعال گردد.

در سومین اجلاس شورای مرکزی در تهران، انتظار مردم از مسئولان، خردورزی و اقدام به موقع در حل مشکلات اقتصادی است
انتظار مردم از مسئولان، خردورزی و اقدام به موقع در حل مشکلات اقتصادی است
سومین اجلاس شورای مرکزی در تهران

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.