×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, 8 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش همزمان با آغاز سال نو به‌صورت میدانی از عملیات انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی بازدید کرد.

به گزارش بازار اصناف به نقل از شرکت ملی پالاش و پخش فرآورده‌های نفتی، جلیل سالاری با توجه به ثبت رکوردی تازه در مصرف و لزوم پایداری در استمرار تامین و توزیع سوخت در سراسر کشور، روز یکم فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با حضور در مراکز انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی دستورهای لازم را صادر و گزارشی از روند سوخت رسانی دریافت کرد.

وی تاکید کرد: با توجه به مصرف بالای بنزین در ایام نوروز و تامین سوخت کشور، شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت به‌منظور رفاه حال هم‌وطنان و مسافران نوروزی همه توان خود را به‌کار می‌گیرد.

بر اساس این گزارش، معاون وزیر نفت در امور پالایش و پخش و ارسلان رحیمی، مدیرعامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت و هیئت همراه در نخستین روز سال نو از ایستگاه مخابراتی و تاسیسات نفتی منطقه شمال بازدید کردند و از برنامه‌های عملیاتی صنعت انتقال نفت و فرآورده‌های نفتی مطلع شدند.

مدیران ارشد صنعت پالایش و انتقال نفت ایران طی این سفر یک روزه از ایستگاه آب باریک، ایستگاه فشارشکن ورسک، ایستگاه مخابراتی شورکچال، مرکز انتقال نفت گل پل بازدید کردند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.