×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, 31 فروردین , 1403  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

میزبانی بابلسر از ۸ میلیون توریست داخلی و خارجی، رییس اداره میراث فرهنگی گردشگری بابلسر از میزبانی بیش از ۸ میلیون توریست داخلی و خارجی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش بازار اصناف آنلاین: غلامرضا چشمه‌نور رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان بابلسر در حاشیه مراسم سومین نمایشگاه صنایع دستی در سالن ارکیده هتل میزبان بابلسر گفت: طی کمتر از سه ماه نخست امسال این شهرستان میزبان بیش از ۸ میلیون مسافر شب اقامت بوده که از این تعداد ۶۴۷ نفر توریست خارجی بوده‌اند.

او با بیان اینکه بابلسر مقصد گردشگران خارجی است افزود: وجود جاذبه‌های خدادادای وفرهنگ توریستی شهروندان و زیرساخت‌های مناسب نظیر هتل ۵ ستاره میزبان باعث توجه جهانگردان به این شهرساحلی و جنگلی شده است.

چشمه نور گفت:گردشگران خارجی عمدتا از کشور‌های روسیه، ترکیه، چین، ترکمنستان، عراق، فیلیپین، کویت، ارمنستان، آلمان، برزیل، گرجستان و عربستان، کلمبیا، عمان، یمن، یونان، تونس و لبنان و سوریه بوده است.

او افزود: مازندران مملو از هنر و سنن و اداب ونعمات الهی ونیز قطب گردشگری کشوربوده و خوشبختانه سال به سال شاهد شکوفایی صنعت توریسم دراستان می‌باشیم بطوریکه در سومین نمایشگاه صنایع دستی شاهد ازدحام بازدیدگنندگان و همچنین پژوهشگران و تجار از سراسر کشور هستیم و هم اکنون در این نمایشگاه ۶۰ غرفه‌دار با هنردوستان و تجار وارد گفتگو شدند.

شهر زیبای بابلسر
هتل میزبان بابلسر
نمایشگاه صنایع دستی در بابلسر
نمایشگاه صنایع دستی در بابلسر
نمایشگاه صنایع دستی در بابلسر
نمایشگاه صنایع دستی در بابلسر

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.