×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مهدی خطیبی برکنار شد، مدیرعامل ایران خودرو «علیمردان عظیمی» از سایپا انتخاب شد، یک منابع آگاه در وزارت صنعت گفت: با پیگیری وزارت صنعت، مدیرعامل ایران خودرو برکنار و علیمردان عظیمی جایگزین وی شد.

به گزارش بازار اصناف آنلاین، طبق پیگیری از منابع آگاه در ایران خودرو و وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت، مهدی خطیبی، از مدیرعاملی ایران خودرو برکنار شد و علیمردان عظیمی عضو هیات مدیره سایپا، جایگزین وی شد. پیشتر پایگاه خبری اقتصاد سالم در این مورد گزارشاتی ارایه داده بود که در این برکناری بی تاثیر نبود.

علیمردان عظیمی از جانبازان و آزادگان سرافراز دوران دفاع مقدس بوده و کارشناسی ارشد حقوق از دانشگاه تهران و دکترای حقوق عمومی از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی دارد.

در کارنامه کاری عظیمی مدیرعاملی و عضویت در هیات مدیره شرکت هایی همچون فنرسازی زر، توسعه بازرگانی برنا و سایپا پرس، مدیرکل دفتر مرکز حقوقی و مدیرکل بازرسی گروه سایپا و مدیرکل حقوقی صندوق مهر امام رضا ع دیده می شود.

یک مقام آگاه در وزارت صنعت گفت: در پی واگذاری خودرو خارج از ضابطه به برخی مدیران و سازمانهای دولتی،‌ مدیر عامل ایران خودرو برکنار شد.

هفته قبل هم رئیس سازمان حج و زیارت که برای مدیران خود خارج از ضابطه از یک شرکت خصوصی خودرو بدون نوبت دریافت کرده بود،‌ پس از پایان دوره مدیریت، دوره تصدی وی تمدید نشد و عباس حسینی جایگزین وی شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.