×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, 3 تیر , 1403  .::.   برابر با : Sunday, 23 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 3 خبر

معرفي پست خصوصی باکسیت در رویداد “صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال”، بهزاد اقبال‌خواه مدیرعامل شرکت باکسیت از حضور اپراتور خصوصی پست باکسیت در دومین نمایشگاه صنعت؛ دانشگاه؛ راه اشتغال(صدرا) در کنار سایر صنایع و کسب‌و‌کارها خبرداد‌.

به گزارش بازار اصناف آنلاین به نقل از روابط عمومی باکسیت؛ مدیرعامل این شرکت با بیان خبر فوق، هدف از حضور در این رویداد را معرفی اپراتور پست خصوصی باکسیت و خدمات نوین پستی ارائه شده به کسب و کارها برشمرد.

اقبال‌خواه، آشنایی دانشجویان و نخبگان با فرصتهای کارآموزی و شغلی جدید و امکان بهره‌مندی از این فرصت‌ها را از دیگر اهداف باکسیت از حضور در رویداد صدرا خواند‌.

وی گفت: آشنایی فارغ التحصیلان و دانشجویان دانشگاه با رویکردهای نوین در صنعت پست در کنار استفاده از فرصت‌های همکاری‌ دانشگاه آزاد اسلامی و کسب و کارها در حوزه‌های مختلف تحقیق، توسعه، کارآفرینی و اشتغال از مزایای حضور در این رویداد است.

نمایشگاه صدرا بعنوان بزرگترین رویداد کاریابی در غرب استان تهران با حضور بیش از ۵۲ شرکت فعال در حوزه  صنعت، جامعه، دانشجویان جویای کار، از امروز آغاز  و تا دهم خرداد در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهر قدس ادامه دارد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.