×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, 10 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

معاون امور اقتصادی و صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: هر چند که در ماه های اخیر تولید خودرو در کشور روند کاهشی داشته است، اما با تدبیر دو خودروساز بزرگ کشور از ماه آینده تولید روزانه بیش از سه هزار خودرو را در دستور کار قرار می گیرد.

به گزارش بازار اصناف به نقل از ایرنا، محسن صالحی نیا افزود: مسئولان دو شرکت ایران خودرو و سایپا اعلام کرده اند که با وجود مشکلات تحریم، از مرداد ماه سال جاری به طور متوسط روزانه بیش از یک هزار و ۵۰۰دستگاه خودرو در هر کدام از این شرکت ها تولید خواهد شد.

به گفته وی، تولید یک دستگاه خودرو سواری به طور متوسط به بیش از یکهزار و ۲۰۰ قطعه لوازم یدکی نیازمند است و تامین این میزان قطعات در شرایط فعلی نیاز به برنامه ریزی دقیق دارد.

معاون امور اقتصادی و صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ابراز امیدواری کرد که با انجام تمهیدات لازم، خودروسازان داخلی بتوانند به روند افزایش تولید خود ادامه دهند.

وی افزود: در صورتی که دو خودروساز بزرگ کشور تولید خود را به بیش ازسه هزار دستگاه افزایش دهند با تولید خودروسازان دیگر، میزان تولید خودرو کشور در مرداد ماه سال جاری به بیش از سه هزار و ۵۰۰ دستگاه و در شهریورماه سال جاری به بیش از چهار هزار و ۵۰۰ خودرو افزایش می یابد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.