×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, 1 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مذاکره فعالان اقتصادی حوزه کشاورزی و صنایع غذایی ایران و بلاروس، معاون وزیر کشاورزی بلاروس به همراه یک هیات ۱۱ نفره از فعالان حوزه کشاورزی و صنایع غذایی این کشور روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه ساعت ۱۴:۰۰ در اتاق تهران حضور می‌یابند تا با همتایان ایرانی خود دیدار و مذاکره کنند.

به  گزارش پایگاه  خبری اتحادیه عطار: یک هیات تجاری از فعالان اقتصادی حوزه محصولات کشاورزی و صنایع غذایی بلاروس روز سه‌شنبه ۲۷ دی ماه برای دیدار و مذاکره با همتایان خود در ایران در اتاق بازرگانی تهران حضور می‌یابند.

سرپرست این هیات تجاری ۱۱ نفره از جمهوری بلاروس، معاون وزیر کشاورزی این کشور است و اعضای آن از فعالان حوزه صنایع غذایی و کشاورزی مانند گوشت قرمز و طیور، تخم‌مرغ، صنایع لبنی، روغن و خوراک دام هستند که برای توسعه مراودات تجاری با تجار و صنعتگران کشورمان به اتاق تهران می‌آیند.

نشست مذاکرات دوجانبه ساعت ۱۴:۰۰ روز سه‌شنبه مورخ ۲۷ دی‌ماه ١۴٠١ در اتاق بازرگانی تهران برگزار می‌شود و فعالان اقتصادی و اعضای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور می‌توانند برای حضور در این رویداد به منظور دیدار و مذاکره با اعضای هیات بلاروسی با ثبت‌نام و اعلام آمادگی، در این برنامه حضور یابند.

ثبت‌نام برای حضور در این رویداد رایگان اما الزامی است.

ثبت‌نام و دریافت فهرست شرکت‌های بلاروسی

https://www.tccim.ir/dp?form_id=173

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.