×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, 10 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای ساخت واحدهای مسکونی ۵طبقه در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر با کشورهای اروپایی برای استفاده از فناوری‌های جدید مذاکره می کنیم.

به گزارش بازار اصناف به نقل از خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، غلامرضا صالحی رئیس بنیاد مسکن در مراسم سالروز تاسیس بنیاد مسکن با بیان اینکه بنیاد مسکن در بحث تامین مسکن محرومان در شهرها و روستاها گام های بلندی برداشته است گفت: در زمینه توانمند سازی و اشتغال روستاییان تا به امروز گام های موثری برداشته ایم و برای اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن و همچنین نوسازی واحدهای مسکونی از تکنولوژی های روز مسکن استفاده کرده و اقدامات خوبی انجام داده‌ایم.

وی بیان کرد: از ابتدای تاسیس بنیاد مسکن تا به امروز ۵ونیم میلیون واحد مسکونی برای اقشار مختلف مردم ساخته و به متقاضیان تحویل داده شده است.

صالحی افزود: در مناطق محروم و کپر نشین اقدامات خوبی انجام داده ایم و هیچ خانواده تحت پوشش کمیته امداد بهزیستی را در صف انتظار برای ساخت مسکن نداریم و به تمامی تقاضا ها در حوزه مسکن تحت پوشش خانواده ها پاسخ داده‌ایم.

رئیس بنیاد مسکن بیان کرد: در حوزه فناوری ها یک سری مذاکره کرده و پیگیری کردیم و امروز در لبه تکنولوژی های روز دنیا هستیم و پیشرفت های خوبی هم داشته‌ایم.

صالحی افزود: با استفاده از فناوری ها وتکنولوژی ها روز دنیا به دنبال کاهش قیمت و سرعت ساخت هستیم.

وی افزود: استفاده از این تکنولوژی ها برای ساخت مسکن ۵طبقه بر روی پیلوت است و عمدتا این تکنولوژی ها از کشورهای اروپایی و آسیایی است و با چینی ها هیچ مذاکره ای نداشته‌ایم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.