×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, 11 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

قدردانی رئیس‌جمهوری از تلاش‌های وزارت نفت برای به صفر رساندن گازهای همراه، رئیس‌جمهوری ضمن قدردانی از تلاش‌های وزارت نفت برای به صفر رساندن سوزاندن گازهای همراه و مشعل، خواستار تسریع در به نتیجه رسیدن هرچه سریع‌تر این طرح عظیم، ماندگار و مؤثر در صیانت از سرمایه‌های ملی و نیز حفاظت محیط‌ زیست شد.

به گزارش بازار اصناف به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، جواد اوجی امروز (چهارشنبه، ۲۲ شهریورماه) در نشست هیئت وزیران در گزارشی با اشاره به دستور رئیس‌جمهوری برای توقف روند سرمایه‌سوزی در مشعل‌های میدان‌های گازی اظهار کرد: در دولت مردمی برای توقف این روند که محیط‌ زیست را نیز به شدت آلوده می‌کرد، ۴۲ قرارداد با ۱۷ پیمانکار امضا شد که با مهار گازهای همراه مشعل‌ها در میدان‌های شرق کارون ۲۱ مشعل خاموش می‌شوند و مجموع کار نیز ۵۴ درصد پیشرفت داشته است.

وزیر نفت با بیان اینکه هنوز روزانه مقادیر قابل‌توجهی گازهای همراه در مشعل‌های منطقه شرق کارون سوزانده می‌شود، قول داد تا دو سال آینده همه مشعل‌های این منطقه نیز جمع‌آوری شود.

سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری نیز ضمن قدردانی از تلاش برای به صفر رساندن سوزاندن گازهای همراه ارسالی به مشعل‌ها، خواستار تسریع در به نتیجه رسیدن هرچه سریع‌تر این طرح عظیم، ماندگار و مؤثر در صیانت از سرمایه‌های ملی و نیز حفاظت محیط‌ زیست شد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.