×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, 10 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب ، در راستای اجرای نهضت ملی مسکن ، طی فراخوانی از سازندگان مسکن در مناطق محروم کشور برای شرکت در طرح سراسری شناسایی سازندگان مسکن در مناطق محروم کشور دعوت کرد .

به گزارش بازار اصناف به نقل از قرارگاه، محسن خلیفه ، سخنگوی قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم با اعلام این خبر افزود : در گام دوم انقلاب موضوع عدالت در توزیع امکانات و رفاه در سطح کشور ، یکی از محورهای اصلی این مسیر است و در شرایطی که مسکن نیاز ضروری خانواده های ایرانی است ، نباید هموطنانمان در مناطق محروم در تأمین این نیاز ، دچار محنت شوند.

وی تاکید کرد : سازنده ای که حاضر می شود با حداقل حاشیه سود در مناطق محروم برای ساخت مسکن نیازمندان آستین همت بالا بزند ، دارد یک کار جهادی می کند و نظام باید از این سازنده در چهارچوب قوانین حمایت کند .

خلیفه اظهار داشت : قرارگاه جهادی بیانیه گام دوم انقلاب در طرح شناسایی سازندگان مسکن در مناطق محروم کشور سعی دارد با هدایت زنجیره تأمین به منظور کاهش قیمت تمام شده مسکن در این مناطق ، حلقه ای متشکل از تأمین کنندگان و سازندگان برای مناطق محروم کشور تشکیل دهد.

وی گفت : مخاطبان این طرح می توانند از طریق تکمیل فرمی که در پایگاه اطلاع رسانی قرارگاه جهادی بیانیه گام دوم قرار دارد ، در این طرح شرکت کنند .

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.