×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, 13 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Thursday, 2 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

ضرورت بهره گیری از ظرفیت بورس برای منابع مالی کشاورزی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران برلزوم بهره گیری از ظرفیت بورس برای تامین منابع مالی بخش کشاورزی تاکید کرد.

به گزارش بازار اصناف آنلاین به نقل از مهر، حسن عنایتی کلیجی ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به شناسایی واحدهای خصوصی زیربخش کشاورزی با قابلیت استفاده از ظرفیت تأمین مالی از طریق بورس اظهار کرد: بخش کشاورزی باید از ظرفیت بورس استفاده کند و بالعکس بورس هم باید از این ظرفیت استفاده بهینه کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران بیان کرد: امسال وضعیت اعتباری برای توزیع تسهیلات بانکی خوب نیست ولی می‌توان از ظرفیت بورس به نفع بخش کشاورزی و تولیدکنندگان استان استفاده کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: دنیا نیازمند تولیدات بخش کشاورزی مازندران است و نیاز است تأمین منابع مالی صورت گیرد که بخشی از آن مربوط به بورس است.

عنایتی گفت: دبیرخانه‌ای تشکیل خواهیم داد تا از حمایت‌های بورس در بخش کشاورزی استفاده کنیم.

وی افزود: این جلسه زمینه ساز برای آینده بخش کشاورزی مازندران شود و باید گام‌های جدی تری در این زمینه برداریم تا شاهد آینده بهتری در تولید محصولات کشاورزی و تأمین منابع مالی برای حوزه کشاورزی و بخش خصوصی کشاورزی داشته باشیم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.