×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, 14 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

سالاری: شیراز در برگزاری رویدادهای هنری در رتبه بالایی در کشور قرار دارد، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از رضایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و هنرمندان تئاتر از برگزاری جشنواره منطقه ای در شیراز خبرداد.

محمود سالاری در حاشیه تماشای یکی از آثار جشنواره منطقه‌ای در گفت‌وگو با شهر مردم اظهار کرد: جشنواره منطقه‌ای در استان فارس به همت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در سطح بالایی از نظر کمی و کیفی برگزار شد.

به گزارش بازار اصناف آنلاین؛ عباس امیری| وی با اشاره به برگزاری ۴ جشنواره منطقه ای در استان‌های فارس، سمنان، خراسان و آذربایجان اظهار کرد: امیدواریم به بهانه برگزاری جشنواره منطقه‌ای در استان‌ها تجهیزات مناسبی به مناطق ارسال شود و اتفاقات مبارکی در پی این جشنواره‌ها بیافتد.

وی با بیان اینکه جشنواره شیراز با استقبال بی‌نظیری از سوی مردم هم روبه رو شد، افزود: جمعیتی که شبها و روزها در سالن‌ها حضور پیدا می‌کنند و استقبالی که مشاهده شد، حکایت از این دارد که کارها در مناطق مورد اقبال عمومی است و مردم به لحاظ فرهنگی، فرهیختگی بودن کافی را دارند و از این جشنواره استقبال می کنند.

سلاری افزود: برپایی جشنواره‌های منطقه ای ضمن اینکه استعدادها را ارتقا می دهد و تعامل هنرمندان مراکز مختلف رابا هم بیشتر می‌کند، کمک می‌کند بخش مشکلات زیرساخت‌ها و کاستی‌ها برطرف شود و ارتقا یابد. بنابر این هنرمندان روستاها، شهرستان‌ها و مراکز مختلف وقتی در این جشنواره ها کنار هم قرار می گیرند، می توانند برای اعتلای تئاتر تلاش کنند.

تقدیر از اداره کل ارشاد فارس

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در خصوص ارزیابی خود از برگزاری جشنواره منطقه ای در استان فارس، گفت: فارس به خصوص و شهر شیراز به دلیل قدمت در حوزه فرهیختگی و فرهنگی و تئاتر که دارد و توانمندیهای زیرساختی در اجرای چنین رویدادهایی، در رتبه بالایی در کشور قرار دارد و وقتی این جا جشنواره ای برگزار می‌شود، همه ابعاد جشنواره در نظر گرفته می‌شود و رضایت کافی را هنرمندان از برپایی جشنواره در استان فارس و شهر شیراز دارند که جا دارد از مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و همکاران ایشان که برای برپایی چنین جشنواره‌هایی نیروی کافی را دارند و همه ابزار را پای کار می آورند، تقدیر کنم.

سالاری البته به گلایه‌ای هم از سوی هنرمندان تئاتر اشاره کرد و گفت: تنها چیزی که هنرمندان از آن گلایه مند بودند، فشردگی اجراها بود که امیدواریم در دوره‌های بعدی این مشکل را برطرف کنیم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.