×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, 14 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

روزانه ۹۰۰ تن مرغ در مازندران کشتار می شود، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مازندران از تولید و کشتار روزانه ۶۰۰ تا ۹۰۰ تن مرغ در ۱۹ کشتارگاه این استان خبر داد.

به گزارش بازار اصناف آنلاین به نقل از مهر، حسن خیریانپور در جلسه کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار استان اعلام کرد: با تدابیر و دستور استاندار و پیگیری‌ها، رصد و پایش هفتگی توسط حوزه معاونت اقتصادی استانداری در تیرماه سال‌جاری ۱۵ میلیون قطعه جوجه ریزی در استان مازندران انجام شد که نسبت به ماه مشابه سال گذشته حدود ۱۳ درصد افزایش جوجه ریزی مرغ در مازندران را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: ۱۲ درصد مرغ کشور در مازندران تولید که رتبه اول کشور را دارد و طبق برنامه ریزی انجام شده روزانه ۶۰۰ تا ۹۰۰ تن مرغ آماده طبخ در ۱۹ کشتارگاه طیور مازندران تولید می‌شود که در این جلسه تصمیم گیری شد با توجه به در پیش بودن تاسوعا و عاشورای حسینی (ع)، روزانه ۵۰۰ تن از مرغ کشتار شده در بازار مازندران عرضه گردد.

در این جلسه به جهاد کشاورزی استان مأموریت و تکلیف شد در هماهنگی با سازمان تبلیغات اسلامی و نظارت فرمانداران تأمین مرغ هیأت‌های مذهبی در اولویت ویژه قرار گیرد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.