×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, 10 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

کنش فعالانه حاکمیتی در بازار بیمه با تمرکز بر اصل برنامه محوری و حضور گسترده مسئولان و متولیان ارشد این صنعت در رسانه های گروهی به همگانی سازی خدمات و محصولات بیمه ای منجر خواهد شد.

به گزارش بازار اصناف به نقل از اداره کل روابط عمومی بیمه مرکزی، دکتر علی استادهاشمی که در جمع مدیران عامل شرکتهای بیمه ای سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: روان سازی فرایندهای بیمه ای و حرکت به سمت مردمی شدن این صنعت در راس سیاست های نهادناظر قرار دارد.

رئیس کل بیمه مرکزی در همین راستا خاطرنشان کرد: تسهیل عملیات بیمه گری و رفع موانع موجود به روند همگانی سازی محصولات بیمه ای کمک خواهد کرد.

وی با ابراز خرسندی از رشد شصت درصدی حق بیمه تولیدی در سال گذشته نسبت به ارتقای آن در سال جاری ابراز امیدواری کرد و افزود: همدلی و همگرایی بین ارکان صنعت و جامعه بیمه گران، نسخه شفابخش امر بیمه گری در کشور است.

رئیس شورای عالی بیمه با اشاره بر ضرورت تاسیس بیمه اتکایی فراگیر در کشور از اراده نهادناظر برای کاهش تصدی گری در این حوزه خبر داد.

دکتر استادهاشمی در بخش دیگری از سخنان خود از اقبال صنعت بیمه به موضوع اینشورتک به عنوان یک رویکرد درخشان و رو به جلو نام برد و تصریح کرد: میزان رضایتمندی از خدمات برخط بیمه نظیر کروکی انلاین و نسخ الکترونیکی، بهره مندی صنعت بیمه از خدمات اینشورتک را اجتناب ناپذیر کرده است.

رئیس کل بیمه مرکزی با ارائه گزارش تفصیلی از عملکرد نهادناظر در سال گذشته از مدیران ارشد صنعت بیمه خواست تا با همدلی و همگرایی بیشتر به رشد ضریب نفوذ بیمه کمک کنند.

وی روند تعیین حق بیمه شخص ثالث را متناسب با شرایط تمامی ذینفعان توصیف کرد و گفت: خوشبختانه تعاملات گسترده نهادناظر با تمامی دستگاه های مرتبط از جمله قوه قضائیه به نتیجه دلخواه رسید و ذینفعان از نرخ جدید رضایت دارند.

دکتر استادهاشمی در پایان در خصوص اهمیت شیوه های پربازده سرمایه گذاری در خدمت تولید، ضرورت فرهنگسازی بیمه و حضور فعالانه مدیران ارشد صنعت بیمه در رسانه ها و راهکارهای رشد شاخص های بیمه ای، نکاتی را بیان کرد.

شایان ذکر است رویداد عیدانه صنعت بیمه با حمایت سندیکای بیمه گران ایران و شرکت های بیمه اتکایی در هتل ارم تهران برگزار شد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.