×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, 10 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

رئیسی: خروجی قانون واردات خودرو بهبود وضعیت بازار باشد، نماینده میناب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به قانون واردات خودرو، گفت: انتظار می رود دولت شرایط را به گونه ای مدیریت کند که خروجی این قانون ایجاد شرایط خوبی برای بازار خودرو باشد.

به گزارش بازار اصناف آنلاین به نقل از ایسنا، حسین رئیسی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود گفت: حرکت اهانت کنندگان به ساحت قرآن کریم را محکوم می کنم.

نماینده میناب با قدردانی از تلاش ها برای توسعه روابط و انجام پروژه های مختلف در بخش های عمرانی و اقتصادی، بر لزوم توجه به دغدغه مردم شرق هرمزگان تاکید کرد و گفت: زحمات باغداران شهرستان های رودان و میناب بر باد رفته، لازم است وزیر کشاورزی درباره قیمت پایین خریداری شده لیمو ورود کند.

وی با انتقاد از عدم بهره گیری از نیروهای انسانی هرمزگان در دولت گفت: بالا بودن نرخ بیکاری در استان هرمزگان با ظرفیت های فراوان اقتصادی مورد قبول مردم نیست و باید به این موضوع توجه ویژه شود.

رئیسی با انتقاد از عدم اختصاص زمین به طرح های تولیدی و اشتغال آفرین به بومیان ساکن در سواحل مکران گفت: این موضوع باعث سرگردانی سرمایه گذاران منطقه به ویژه در جاسک و سیریک شده است. دولت برای افزایش اشتغال در منطقه برنامه ریزی داشته و معافیت مالیاتی سرمایه گذاران در مناطق جنوبی و کمتر توسعه یافته را اعمال کند.

نماینده میناب در مجلس شورای اسلامی خواستار نهایی شدن گمرک در بنادر جاسک و سیریک گفت: علیرغم وعده های مکرر برای ۴ سفر ملوانی در سال، ملوانان تنها سالانه یک سفر دارند.

وی با انتقاد از گرانی ها گفت: انتظار می رود وزرای کشور، صمت و جهاد برای تأمین معیشت مردم چاره ای بیندیشند. همچنین صف های طولانی بنزین در استان های جنوبی به تدبیر نیاز دارد و ساماندهی واقعی صنوف و توجه به شرایط اقلیمی آب و هوایی در تخصیص سهمیه سوخت به مردم هم انجام شود.

رئیسی با اشاره به قانون واردات خودرو، گفت:  انتظار می رود دولت شرایط را به گونه ای مدیریت کند که خروجی این قانون ایجاد شرایط خوبی برای بازار خودرو باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.