×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, 9 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رییس فراکسیون میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی مجلس شورای اسلامی در دیدار با مسئولین قرارگاه اجرایی بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد:

به گزارش بازار اصناف به نقل از قرارگاه، صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به منزله ریل گذاری جهت حرکت آینده قطار نظام به سمت پیشرفت و تعالی در سایه توکل بخدا و توسل به ائمه اطهار(ع) است.

دکتر دشتی اردکانی نماینده محترم مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: که حضرت اقا در این بیانیه به نقش پررنگ مردم به خصوص جوانان برومند کشور اشاره نمودند که در این راستا بایستی ملت و دولت دست در دست هم جهت اعتلای ایران عزیز قدمهای استوار برداشته و در نهایت به هدف و آرمان اصلی،که همان آمادگی جهت ظهور آقا امام زمان (ارواحنافداه) است، دست پیدا کنیم.

وی در ادامه با اشاره به تصویب برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:با داشتن چنین برنامه های منسجمی میتوان به همان هدف بیانیه گام دوم انقلاب که مدنظر رهبر معظم انقلاب است رشد و رویش های آن را شاهد بود.

دکتر دشتی در ادامه به نقش آفرینی مردم در همه عرصه های کشور اعم از سیاسی،اقتصادی و اجتماعی اشاره نمودند و گفت: انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری برای کشور بسیار مهم و حیاتی است.

وی در ادامه تاکید کرد:با یک مجلس قوی مبتنی بر مشارکت مردم در کنار دولت قوی میتوان به اجرای کامل بیانیه گام دوم انقلاب زیر پرچم ولایت امیدوار بود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.