×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, 9 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 11 خبر

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز از خودکفایی و ساخت قطعات و تجهیزات مورد نیاز در اجرای طرح‌های تعمیرات اساسی و نگهداری تأسیسات تقویت فشار گاز شهید مکوندیفر، شهید یوسفی و شهید مصطفوی خبر داد.

به گزارش بازار اصناف به نقل از شرکت ملی گاز ایران، ابوالفضل ظهیری با اشاره به اجرای برنامه‌های تعمیراتی پیش‌بینی شده و تعمیرات اساسی و آمادگی کامل منطقه یک عملیات برای ورود به فصل سرد امسال، گفت: این منطقه، نخستین منطقه عملیاتی در سطح شرکت ملی گاز ایران است که وظیفه انتقال گاز به غرب کشور را بر عهده دارد.

وی ادامه داد: با توجه به قدمت تجهیزات و دارایی‌های فیزیکی تأسیسات و خطوط لوله منطقه یک عملیات، قطعات به طور عمده ساخت کشورهای غربی بوده و در رابطه با تأمین کالا و تجهیزات مورد نیاز، وابستگی کامل وجود داشت.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز به تحریم‌های ظالمانه در طول سالیان گذشته اشاره کرد و افزود: این منطقه با استفاده از دانش و تجربه گرانبهای کارکنان کوشا و پرتلاش خود توانسته در مسیر خودکفایی قطعات و تجهیزات مورد نیاز در اجرای طرح‌های تعمیرات اساسی و نگهداری آن‌ها حرکت کند و به نتایج ارزشمندی در این زمینه دست یابد.

ظهیری تصریح کرد: از جمله دستاوردهای مهم خودکفایی در ساخت و داخلی‌سازی کامل قطعات مهم و پرکاربرد، در تعمیرات اساسی کمپرسورهای گازی به میزان ۹۵ درصد و در تأسیسات تقویت فشار گاز شهید مکوندیفر، شهید یوسفی و شهید مصطفوی بوده است.

وی همچنین به خودکفایی در ساخت ۹۰ درصدی قطعات داغ مربوط به توربین‌های تأسیسات شهید کاوه پیشه و تأسیسات تنگ پیرزال نیز اشاره و بیان کرد: این مهم تنها با تلاش شبانه‌روزی همکاران به نتیجه رسیده است.

مدیر منطقه یک عملیات انتقال گاز در پایان شناسایی تأمین‌کنندگان کالا و خدمات مورد نیاز و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان همسو با خودکفایی و همکاری واحدهای عملیاتی و واحد کالای منطقه با دبیرخانه خودکفایی شرکت انتقال گاز ایران را سبب افزایش شاخص دستیابی به خودکفایی دانست.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.