×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, 9 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

حواله میلگرد اصفهان بهترین روش خرید میلگرد؛ برخی مشتریان، محصولات فولادی را برای مصارف مورد نیاز خود و عده‌ای این محصولات را به‌منظور سرمایه‌‌گذاری خریداری می‌کنند.

به گزارش بازار اصناف آنلاین: یک روش برای سرمایه‌گذاری در محصولات فولادی بازار بورس کالا، حواله میلگرد اصفهان است. محصولات فولادی از ارزش بالایی برخوردار هستند.

به همین دلیل، برخی مشتریان محصولات فولادی را برای مصارف مورد نیاز خود و عده‌ای این محصولات را به‌منظور سرمایه‌‌گذاری خریداری می‌کنند.

اگرچه روش‌های زیادی برای خرید محصولات فولادی وجود دارد، اما بسیاری از مشتریان ترجیح می‌دهند این محصولات را با استفاده از حواله در بورس کالا خریداری کنند.

حواله میلگرد چیست؟

اطلاعیه‌ای که کارگزار پس از انجام معامله میلگرد در بورس کالا در اختیار مشتری قرار می‌دهد، حواله میلگرد نام دارد. به‌طور معمول، حواله میلگرد اصفهان شامل اطلاعاتی همچون عوارض مربوط به قوانین بورس، حق‌الزحمه کارگزاری و … است. بنابراین فرد با دریافت حواله میلگرد و براساس آن می‌تواند میلگرد مورد نیاز خود را در هر اندازه و نوعی که مدنظر دارد، از بورس کالا سفارش دهد.

گفتنی است که حواله میلگرد از ارزش ریالی برخوردار است و فرد خریدار می‌تواند آن را در بازار تهاتر یا «مبادله‌ کالا به کالا» کند.

این بدین معنا است در صورتی که فردی دارای حواله میلگرد یا دیگر محصولات فولادی از بورس کالا است، می‌تواند آن را با ملک در بازار مبادله کند.

طبق نظر کارشناسان، خرید میلگرد با حواله، به مشتریان کمک می‌کند این محصول را به قیمت دولتی و در حجم مورد نیاز سفارش دهند. علاوه‌بر این، دریافت حواله میلگرد اصفهان مزایای دیگری هم به‌همراه دارد که باعث می‌شود بسیاری از افراد، این روش را برای خرید میلگرد از بازار بورس کالا انتخاب کنند.

مشتریان می‌توانند با استفاده از حواله میلگرد در بازار بورس کالا، ترید کنند و در ازای آن سود دریافت کنند. همچنین نقدکردن حواله نسبت به فروختن میلگرد آسان‌تر است؛ درنتیجه مشتری می‌تواند از نوسان‌های لحظه‌ای قیمت میلگرد ذوب آهن اصفهان برای کسب سود استفاده کند.

یک نمونه حواله میلگرد، در این بخش تصویری از نمونه حواله میلگرد ارائه شده است.

نمونه حواله میلگرد

نخستین مرحله برای دریافت حواله میلگرد اصفهان این است که مشتری، کارگزاری مورد نظر خود را انتخاب و به آن درخواست خرید میلگرد را ارائه دهد. کارگزاری پس از دریافت درخواست مشتری برای خرید میلگرد وارد رقابت با دیگر کارگزاران در تالار بورس کالا خواهد شد. باتوجه به حجم سفارش میلگرد و در صورت ارائه قیمت مناسب، کارگزاری میلگرد را از تولیدکننده‌های مورد نظر خریداری می‌کند.

قبل از تکمیل فرآیند خرید، مشتری موظف است کارمزدهایی را پرداخت کند که شامل مواردی ازجمله «۱۸ درصد از ارزش معامله به‌ازای حق‌الزحمه کارگزار»، «۶ درصد از ارزش معامله به‌عنوان سهم شرکت بورس کالا» و «۴ درصد از مبلغ معامله به‌عنوان سهم سازمان بورس و اوراق بهادار» است.

همچنین مشتری باید ۱۰ درصد از مبلغ را به کارگزاری پرداخت کند.

در صورت عدم انجام تعهدات توسط مشتری، کارگزار حق دارد این ۱۰ درصد را به‌عنوان خسارت بردارد.

پس از انجام معامله، جزئیات قیمت، کارمزد و دیگر جزئیات مربوط به خرید میلگرد به‌صورت کتبی تحت عنوان حواله میلگرد اصفهان برای مشتری ارسال خواهد شد.

مشتری فرصت دارد طی ۳ روز کاری یعنی ۷۲ ساعت این حواله را تسویه کند.

این نکته قابل‌توجه است که پول حواله باید از حسابی که به نام مشتری است، پرداخت شود.

جمع‌بندی

دریافت حواله میلگرد اصفهان فقط از بورس کالا امکان‌‌پذیر است و این یکی از مهمترین روش‌های خرید میلگرد به حساب می‌آید. اگرچه حواله‌هایی هستند که از سوی خود کارخانه یا نماینده‌های فروش محصولات میلگرد صادر می‌شوند اما این حواله‌ها به منزله قراردادی بین خریدار و فروشنده در نظر گرفته می‌شوند و از ویژگی‌های متفاوتی نسبت به حواله‌های بازار بورس برخوردار هستند.

مشتریان با دریافت حواله میلگرد از بورس کالا، می‌توانند محصول فولادی را به نرخ دولتی خریداری کنند.

همچنین این حواله‌ها دارای ارزش ریالی هستند و دارنده آنها می‌تواند با آنها در بازار، مبادله کالا به کالا انجام دهد.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.