×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, 8 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

در پی فرمان حجت‌الاسلام دکتر سید ابراهیم رئیسی رییس جمهور در خصوص رسیدگی فوری به پروژه ۱۱۰۰ واحدی سبحان۲ قرچک، دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل بانک مسکن و هیات همراه در محل پروژه در منطقه قرچک ورامین حاضر و با پیمانکاران این پروژه بلاتکلیف مذاکره کرد.

به گزارش بازار اصناف به نقل از پایگاه خبری بانک مسکن – هیبنا ؛ دکتر حسینی با حضور در پروژه سبحان۲ به بررسی سازه‌ها و استحکامات منطقه و واحدهای مسکونی پرداخت.

مدیرعامل بانک مسکن همچنین ضمن مذاکره با نمایندگان وزارت راه و شهرسازی و پیمانکاران پروژه، فرماندار و شهردار ورامین به تحقیق در خصوص دلایل عدم واگذاری واحدها پرداخت و بر لزوم تقویت، ایمن سازی و تکمیل فوری آن‌ها تاکید کرد.

به دستور دکتر حسینی مقرر شد به منظور بهره برداری هر چه سریع‌تر از پروژه سبحان، در اسرع وقت تیمی متشکل از کارشناسان بانک مسکن و نمایندگان وزارت راه و شهرسازی به پیگیری، تفحص و انجام اقدامات لازم در راستای ایمن‌سازی زیرساخت‌ها و تکمیل این پروژه بپردازند.

بنابر این گزارش، رییس جمهور در جلسه روز پنجشنبه با وزیر مسکن و شهرسازی و مدیرعامل بانک مسکن، در خصوص تعیین تکلیف فوری پروژه سبحان ۲ و اطلاع‌رسانی دقیق واقعیت پروژه و روند اقدامات انجام شده به مردم منطقه دستوراتی را صادر کرده است.

در این پروژه که از سال ۸۳ توسط بخش خصوصی کلنگ زنی شده و در سال ۹۳ فرایند ساخت آن به مرحله تکمیل رسیده است؛ دلایلی اعم از عدم استحکام و ایمنی ساختمان‌ها و نشست آن‌ها، دریافت نکردن پایان کار از سوی شهرداری و مشخص نشدن وضعیت بدهی‌ها باعث شده تا حتی یک واحد از مجتمع مسکونی تاکنون به بازار مسکن عرضه نشود.

 

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.