×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, 14 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Friday, 3 May , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

تولید بیش از ۱۷۰ محصول صنعتی، در شرکت دانش بنیان آبریزان، مدیر عامل شرکت پژوهشی آبریزان که در رویداد جام رسانه امید در فارس به تشریح فعالیت شرکت پرداخت، با اشاره به برخی فعالیت‌های این شرکت، گفت: این شرکت، فعالیت خود را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرده و پس از سال‌ها پژوهش و تحقیقات میدانی، تولیدات خود را به صورت صنعتی در سال ۱۳۸۸ با برند تجاری میتره به بازار ارائه کرده، هم اکنون این شرکت با سال‌ها تجربه شناخت نیازهای صنایع مختلف، تولیدات خود را به بیش از ۱۷۰ محصول صنعتی، افزایش داده است.

به گزارش بازار اصناف به نقل از شهر مردم: جلال الدین عرفانی – شهر مردم| محمد‌هادی شعله، افزود: شرکت آبریزان، به عنوان یکی از شرکت‌های دانش بنیان برتر، با بیش از ۱۰۰ نیروی متخصص، فعالیت خود را در پارک‌های علم و فناوری استان فارس، انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: مرکز رشد فرآورده‌های علوم دارویی دانشگاه علوم پزشکی و شهرک‌های صنعتی ملوسجان، با ۳ شعبه در شیراز، تهران و اهواز ادامه می‌دهد.

وی، اضافه کرد: از جمله فعالیت‌های اصلی شرکت رایان انرژی حکمت پارس، می‌توان به طراحی، ساخت و تولید سیستم‌های جرقه زن صنعتی، طراحی و ساخت سیستم‌های احتراق، طراحی و ساخت انواع پایلوت‌ها و مشعل‌های صنعتی و… اشاره کرد.

شعله، در خصوص توانمندی‌های این شرکت نیز گفت: تولید محصولات پیشرفته شیمیایی، خدمات فنی و مهندسی و آزمایشگاهی، عملیات تخصصی رسوب برداری، از جمله توانمندی‌های این شرکت است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.