×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, 11 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Tuesday, 30 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

توسعه محصولات شرکت ارج با استفاده از سکوی تامین مالی جمعی آی بی کراد، شرکت ارج با استفاده از سکوی تامین مالی جمعی (آی بی کراد) بخشی از سرمایه در گردش مورد نیاز جهت توسعه محصولات خود را تامین نمود.

به گزارش بازار اصناف به نقل از روابط عمومی شرکت ارج، این شرکت کهن‌ترین تولیدکننده لوازم خانگی در خاورمیانه که در سال ۱۳۱۶ تاسیس شد بعد از فراز و فرودهای فراوان با ورود بخش خصوصی و تادیه کلیه دیون بانکی، بیمه‌ای، مالیات، شهرداری و مطالبات کارگری به افزایش سرمایه در دو مرحله پرداخت.

مدیران جدید ارج با پرداخت کلیه بدهی‌های معوق، پروژه بازسازی، احیا و به‌روزرسانی خطوط تولید و ساماندهی شرکت‌های زیرمجموعه را در دستور کار خود قرار دادند که نهایتاً ارج در ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ رسماً با افتتاح دو خط تولید به عرصه صنعتی کشور بازگشت.

در همین راستا شرکت ارج با استفاده از سکوی تامین مالی جمعی (آی بی کراد) بخشی از سرمایه در گردش مورد نیاز جهت توسعه محصولات خود به ارزش ۲۵۰ میلیارد ریال را با بازپرداخت یک دوره یک‌ساله با سود مشارکت سالیانه ۲۹ درصد تامین نمود.

بهره‌مندی شرکت ارج از این روش‌ها بیانگر اراده و تدابیر سهامداران و مدیران ارشد مجموعه جهت بهبود بخشیدن به تعامل با مالکان حقیقی این برند ملی یعنی مردم عزیز ایران است که شایسته محصولات روز با تکنولوژی جدید و با کیفیت هستند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.