×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, 8 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیر عامل بانک ملی ایران و رئیس شورای هماهنگی بانک های دولتی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان لرستان که همزمان با آغاز هفته دولت برگزار شد، گفت: بانک های عضو شورای هماهنگی، در سال گذشته و امسال عملکرد مطلوبی داشتند.

به گزارش بازار اصناف به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر ابوالفضل نجارزاده در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان لرستان که به ریاست سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی و با حضور فرهاد زیویار استاندار، مسئولان استانی و وزارت امور اقتصادی و دارایی و همچنین فعالان اقتصادی آن استان تشکیل شد، عملکرد بانک های عضو شورای هماهنگی بانک های دولتی را مطلوب عنوان کرد.

گفتنی است، لزوم ایجاد صرافی، رفع موانع استفاده از اوراق گام و توجه ویژه به واحدهای تولیدی کوچک از جمله مواردی بود که در این نشست از سوی اعضای شورا مطرح شد.

دکتر نجارزاده در ادامه به مزیت های نسبی این شهرستان در حوزه های معدنی و کشاورزی اشاره نمود و گفت: باید جهت استفاده از این ظرفیت ها نهایت تلاشمان را انجام دهیم و همکاران ما در نظام بانکی نیز باید برای اجرای پروژه ها و طرح هایی که منطبق با مزیت های نسبی این شهرستان می باشد، بسته های مالی مناسب را پیشنهاد بدهند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.