×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, 9 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 4 خبر

بی‌اطلاعی اتاق اصناف از نتایج میلیون‌ها بازرسی صنفی؛ به‌رغم ارجاع همه پرونده‌های متشکله بازرسی به نهادهای نظارتی اما به‌دلیل عدم ارتباط سیستمی بین زنجیره نهادهای نظارتی، هیچ اطلاعاتی از نتایج حاصله در دست اتاق اصناف ایران نیست.

به گزارش بازار اصناف آنلاین، معاونت بازرسی و نظارت اتاق اصناف ایران از انجام ۲ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۲۰۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی توسط واحدهای بازرسی و نظارت اصناف سراسر کشور در دوازده ماهه سال ۱۴۰۱ خبر داد.

در سال ۱۴۰۱ واحدهای بازرسی و نظارت اصناف سراسر کشور موفق به انجام بیش از ۲ میلیون و ۸۴۶ هزار و ۲۰۳ مورد بازرسی از واحدهای صنفی سراسر کشور شده‌اند که در مقایسه با مدت مشابه سال ۱۴۰۰، دارای افزایش سطح کیفی بازرسی‌ها و افزایش ارزش ریالی به میزان ۹۵ درصد – به‌دلیل شکایت‌محور بودن و تمرکز بر نظارت بر انبارها و مراکز عمده نگهداری کالا – با وجود کاهش ۱۵ درصدی تعداد بازرسی است.

بنابر اعلام اتاق اصناف ایران، در این دوره (دوازده‌ماهه سال ۱۴۰۱) بالغ‌بر ۱۳۵ هزار و ۶۹۵ فقره پرونده تشکیل شده است که برابر ۵ درصد از بازرسی‌های انجام شده است و همه پرونده‌های متشکله به تعزیرات حکومتی یا سازمان‌ها و ادارات صنعت، معدن و تجارت ارجاع شده است که به‌دلیل عدم ارتباط سیستمی بین زنجیره نهادهای نظارتی هیچ اطلاعاتی از نتایج حاصله در دست اتاق اصناف ایران نیست.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.