×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, 8 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اعلام رفع مشکل دریافت وام خودروهای داخلی برای ایثارگران گفت: پیش فاکتور ایثارگرانی که بانک ملی به عنوان بانک عامل آنها برای دریافت وام خودروی داخلی اعلام شده بود در حال انقضا بود که مقرر شد این پیش فاکتور تمدید شود.

به گزارش بازار اصناف به نقل از روابط عمومی بانک دی، میثم اروز با تشریح آخرین وضعیت واگذاری خودروهای داخلی به ایثارگران معزز بر اساس بند و تبصره ۷ قانون بودجه ۱۴۰۲ گفت: مقرر شده بود که از ابتدای پاییز هر ماه ۲۲۰۰ ایثارگر معزز برای دریافت خودروی داخلی فراخوان شوند که تاکنون طی دو فراخوان برای حدود ۴۴۰۰ نفر پیامک ارسال شده و منتظر اعلام فراخوان سوم ازسوی خودروسازی‌های ایران خودرو و سایپا برای گروه سوم ایثارگران معزز هستیم.

۱۰ هزار ایثارگر مشمول دریافت خودروی داخلی هستند

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه چند نفر از ایثارگران خودروی داخلی دریافت خواهند کرد؟ گفت: ۱۰ هزار ایثارگر مشمول دریافت خودروی داخلی هستند که طی ۴ مرحله فراخوانده می‌شوند.

اروز ادامه داد: تاکنون تقریبا نیمی از جامعه هدف ما برای دریافت خودروی داخلی فراخوانده شده‌اند.

تأخیر بانک‌های ملی و تجارت در اعطای وام خودروی جانبازان

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به مشکلات پیش آمده در مسیر دریافت تسهیلات خودروهای داخلی برای ایثارگران معزز گفت: به دلیل تاخیر بانک‌های ملی و تجارت در ارائه وام خودروهای داخلی به ایثارگران معزز، اعتبار پیش فاکتور این افراد در حال انقضا بود که خبر خوش برای ایثارگران این است که این پیش فاکتورها تمدید خواهد شد.

اروز ادامه داد: از میان ۶ بانک عامل برای اعطای وام خودرو به ایثارگران مشمول، بانک‌های ملی و تجارت به دلیل برخی مشکلات روند اعطای وام را با تاخیر آغاز کردند.

ایثارگران نگران انقضای پیش فاکتورهایشان نباشند

مدیرکل دفتر مسکن و تسهیلات رفاهی بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ایثارگرانی که بانک عامل آنها بانک‌های ملی و تجارت بود، نگران منقضی شدن پیش فاکتور خود بودند که طی رایزنی‌های صورت گرفته با خودروسازی‌های ایران خودرو و سایپا، مقرر شد که این پیش فاکتورها تمدید شود تا ایثارگران معزز بتوانند از تسهیلاتی که قانون‌گذار به منظور دریافت وام خودرو برای آنها تدارک دیده است، بهره‌مند شوند.

اروز در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه کدام بانک پیشرو در اعطای وام به ایثارگران معزز بوده است؟ گفت: از میان ۶ بانک عامل، بانک دی به همه تعهدات خود برای اعطای وام خودرو به ایثارگران عمل کرده و ایثارگرانی که بانک عامل آنها، بانک دی بوده با کمترین مشکل و در کوتاه‌ترین زمان وام خودروی خود را دریافت کرده‌اند؛ از سوی دیگر ایثارگرانی که بانک عامل آنها، بانک پارسیان بوده با مشکل روبه‌رو بودند که درصددیم تا مشکل آنها را رفع کنیم.

به عنوان مثال، بانک پارسیان، شرایط سنی ایثارگران را لحاظ کرده که امیدواریم این محدودیت‌ها برای ایثارگران معزز برداشته شود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.