×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, 28 فروردین , 1403  .::.   برابر با : Tuesday, 16 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

به منظور افزایش سرعت و کیفیت خدمات‌رسانی به مشتریان و نیز ارتقای دسترسی جامعه هدف به خدمات شعبه‌ای، تفاهم‌نامه همکاری مشترک بانک دی و پست‌بانک ایران امضا شد.

به گزارش بازار اصناف به نقل از روابط عمومی بانک دی، در این مراسم که با حضور جمعی از مدیران پست بانک و بانک دی برگزار شد، تفاهم‌نامه همکاری دوجانبه به امضای مدیران عامل دو بانک رسید.

این قرارداد همکاری مشترک با هدف اجرای عملیات بانکی متقابل برای مشتریان هر دو بانک، شامل واریز، برداشت نقدی، وصول چک و دریافت اقساط تسهیلات به صورت لحظه‌ای و در چارچوب ضوابط و دستورالعمل‌های بانک مرکزی ج.ا.ا و سایر اسناد بالا دستی به امضا رسید

بر اساس این قرارداد، طرفین متعهد شدند پس از انعقاد قرارداد نسبت به ایجاد بستر نرم‌افزاری، سخت‌افزاری، ارتباطی و عملیاتی اقدامات لازم را انجام دهند.

علیرضا قیطاسی، مدیرعامل بانک دی، در مراسم امضای این تفاهم‌نامه با بیان این که بیش از شش هزار نقطه تماس پست بانک در کنار ۹۱ شعبه خدماتی بانک دی، ظرفیت قابل توجهی برای خدمت‌رسانی به مشتریان هر دو بانک ایجاد می‌کند افزود: امضای این تفاهم‌نامه گام بلندی در افزایش رضایتمندی مشتریان بانک به‌ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران خواهد بود.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.