×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, 10 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیر منطقه مرکزی از انتقال ۸۱۸ میلیون لیتر انواع فرآورده‌ نفتی در فاصله روزهای ۲۵ اسفندماه ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ با خطوط لوله ۱۰، ۱۲، ۱۶ و ۱۸ اینچ منطقه مرکزی خبر داد.

به گزارش بازار اصناف به نقل از شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی، علی‌اکبر فضلی‌خانی در این باره اظهار کرد: این حجم بزرگ از مواد نفتی با استفاده از خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه مرکزی با تلاش شبانه‌روزی کارکنان و با رعایت استانداردهای ایمنی و محیط زیستی به مقاصد مختلف انتقال یافته است.

وی با اشاره به حجم فرآورده تحویل داده شده به نواحی چهارگانه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در منطقه مرکزی بیان کرد: حجم انتقال مواد نفتی در ایام نوروز امسال، ۵.۶ درصد نسبت به مدت مشابه افزایش‌ یافته است.

مدیر منطقه مرکزی با تأکید بر راه‌اندازی تلمبه‌خانه یورو ۴ مرکز انتقال نفت شازند، تصریح کرد: با آغاز بهره‌برداری از این تلمبه‌خانه، حجم قابل‌توجهی از نفت‌گاز معمولی و یورو ۴ تولید شده در پالایشگاه نفت امام خمینی (ره) شازند از این مرکز منتقل می‌شود.

فضلی‌خانی با تأکید بر انتقال کلان، باکیفیت، ایمن و پایدار نفت خام و فرآورده‌های نفتی بیان کرد: این حجم از فرآورده‌های نفتی مبادله‌شده در منطقه مرکزی، حاصل فعالیت بی‌وقفه مراکز انتقال نفت و تأسیسات تابعه و پشتیبانی واحدهای ستادی و فنی است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.