×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, 8 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Saturday, 27 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 7 خبر

افتتاح و بهره‌برداری از ۱۵۴ پروژه شیلاتی در هفته دولت، معاون وزیر و رییس سازمان شیلات ایران، از افتتاح و بهره‌برداری از ۱۵۴ پروژه شیلاتی با اعتباری بالغ بر ۲۵۱۵ میلیارد تومان در هفته دولت امسال خبر داد.

به گزارش بازار اصناف آنلاین به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سید حسین حسینی، رییس سازمان شیلات ایران گفت: از ۱۵۴ پروژه قابل افتتاح، ۵۱ پروژه تکثیر و پرورش ماهیان سردآبی، ۴۴ پروژه تکثیر و پرورش ماهیان گرم‌آبی، ۳۱ پروژه تکثیر و پرورش میگو، تعداد ۵ پروژه تکثیر و پرورش ماهیان خاویاری، ۹ پروژه پرورش ماهی در قفس، ۲ پروژه تکثیر و پرورش ماهیان زینتی، ۳ پروژه پرورش ماهیان دریایی، ۳ پروژه تکثیر و پرورش ماهیان زینتی و ۶ پروژه مربوط به تکمیل ساختمان اداری، لایروبی و سایر آبزیان خواهد بود.

وی اظهار داشت: جمع کل اعتبارات هزینه شده برای این ۱۵۴ پروژه که در ۲۰ استان کشور افتتاح می‌شود، ۲۵۱۵ میلیارد تومان بوده که ۱۹۴۵ میلیارد تومان از آورده شخصی، ۳۴ میلیارد تومان اعتبارات ملی، ۱۴۰ میلیارد تومان تسهیلات و ۲۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی تامین شده است.

رییس سازمان شیلات ایران خاطرنشان کرد: بهره‌برداری و افتتاح پروژه‌های شیلاتی در هفته دولت، میزان تولید را ۱۶ هزار و ۸۱۹ تن افزایش خواهد داد و برای یک هزار و ۷۹۷ نفر اشتغال مستقیم و برای ۳ هزار و ۱۷۵ نفر اشتغال غیرمستقیم ایجاد می‌کند.

وی در عین حال تصریح کرد: افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌ها ارزآوری ۸۷۴ هزار دلاری برای کشور در پی خواهد داشت.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.