×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, 10 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اصناف در عید تا عید وام می‌گیرند؛ هر واحد صنفی که در جشنواره عید تا عید حضور فعال‌تری داشته باشد، در آینده مورد حمایت وزارت صمت قرار گرفته و برای دریافت تسهیلات در اولویت خواهد بود.

به گزارش بازار اصناف آنلاین، وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این مطلب در حاشیه افتتاحیه جشنواره فروش عید تا عید از اصناف خواست تا در این طرح حضور فعال داشته باشند.

جشنواره فروش ویژه «عید تا عید» روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۲ با حضور عباس علی‌آبادی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و علیرضا شاه‌میرزایی، معاوت تجارت و خدمات وزارت صمت در یکی از واحدهای صنفی جنوب تهران به‌طور رسمی آغاز به کار کرد.

عباس علی‌آبادی در این مراسم با اشاره به اهمیت برگزاری جشنواره عید تا عید گفت: این جشنواره فرصت بسیار مناسبی است تا شهروندان مایحتاج مورد نیاز خود را با قیمت‌های مناسب خریداری کنند.

به‌گفته علی‌آبادی، برپایی چنین جشنواره‌هایی اقدام مثبتی است که منجر به تحول اقتصادی در نظام عرضه و تقاضا می‌شود و بدون تزریق و خلق پول، چرخه اقتصادی کشور را به حرکت در می‌آورد.

وزیر صمت، اصناف را مخاطب قرار داد و تأکید کرد: از اصنافی که در این طرح بزرگ حضور دارند، می‌خواهم که نهایت انصاف را در رویارویی با مردم داشته باشند، چراکه اصناف کشور همواره از منصف‌ترین اقشار جامعه بوده و در هر شرایطی منافع مردم جامعه را در نظر داشته‌اند.

وی ادامه داد: هر واحد صنفی که در این جشنواره حضور فعال‌تری داشته باشد، در آینده مورد حمایت وزارت صمت قرار خواهد گرفت و برای دریافت تسهیلات در اولویت خواهد بود.

بنابراین از اصناف سراسر کشور دعوت می‌شود که برای مشارکت در جشنواره عید تا عید به نشانی eidtaeid.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

وزیر صمت با بیان اینکه عموم مردم جامعه می‌توانند با ورود به سامانه این جشنواره به نشانی eidtaeid.ir ثبت‌نام کرده و از مزایای این طرح استفاده کنند افزود: امید است که این جشنواره با محوریت اتاق اصناف ایران و نظارت وزارت صمت طرحی ماندگار در تاریخ برگزاری‌ جشنواره‌ها در کشور باشد.

بنابر اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی اتاق اصناف ایران، طرح عید تا عید با حضور بیش از ۲۵۰ نمایشگاه عرضه ویژه کالا و بیش از ۲۰ هزار واحد صنفی از ۱۲ بهمن تا عید فطر در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

عرضه کالای باکیفیت و ارزان و امکان خرید اعتباری کالا از واحدهای صنفی و نمایشگاه از مهمترین ویژگی‌های طرح عید تا عید است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.