×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, 9 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دکتر آقادادی مدیرعامل بیمه کوثر به همراه تعدادی از معاونین و مدیران شرکت به منظور بازدید و رصد عملکرد سرپرستی‌ یزد در این استان حضور یافت.

به گزارش بازار اصناف به نقل از روابط عمومی بیمه کوثر، دکتر آقادادی و هیئت همراه طی برگزاری جلسه‌ای با همکاران و شبکه‌ فروش در استان یزد به تحلیل و بررسی عملکرد آن‌ سرپرستی پرداخت. همچنین ایشان در ادامه این برنامه پاسخگوی سؤالات، انتقادات و پیشنهادات مطروحه حاضران بود.

مدیرعامل بیمه کوثر ضمن ابراز خرسندی از حضور در این استان بیان کرد: سرپرستی استان یزد همواره در راستای جلب رضایت مشتریان و ذی‌نفعان و سودآوری فعال بوده و انتظار می‌رود در ادامه این روند تمامی سرپرستی‌ها به طرح‌های نوآورانه، ارائه خدمات آنلاین و همینطور ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک توجه ویژه داشته باشند. ‌

در پایان این دیدار، دکتر آقادادی با اشاره به برگزاری دهمین همایش مدیریت ریسک و بیمه ۳۰ ام مهرماه سال جاری در تهران، افزود: لازم می‌دانم در آستانه سیزدهمین سالروز تأسیس بیمه کوثر به شما عزیزان که عضوی از خانواده بزرگ بیمه هستید تبریک بگویم و بر ادامه تلاش‌ها در جهت ارتقا و کیفی‌سازی شبکه فروش برای سرعت بخشیدن و خدمت‌رسانی تأکید کنم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.