×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, 7 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

اجرای فروش فوق‌العاده اصناف در استان‌ها؛ طرح فروش فوق‌العاده برای سهولت خرید مصرف‌کنندگان در همه استان‌ها برگزار خواهد شد و نظارت ویژه بر حراج کالای پایان سال انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بازار اصناف آنلاین، دبیرکل اتاق اصناف ایران اظهار کرد: امسال حدود ۱۵۰۰ بازرس در سراسر کشور به صورت دو شفیت برای بازرسی و نظارت بر تنظیم بازار پایان سال فعال هستند و فعالیت بازرسان و طرح‌های نظارتی از ابتدای اسفندماه شروع شده است.

مجید شجاع افزود: در بحث تامین کالاهای بازار پایان سال مشکل و کمبودی وجود ندارد و طرح فروش فوق‌العاده براساس ظرفیت قانونی در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

به‌گفته وی، علاقمندان به شرکت در طرح فروش فوق‌العاده می‌توانند به اتحادیه مربوطه مراجعه کنند و براساس ظرفیت‌های موجود در این طرح شرکت کنند.

دبیرکل اتاق اصناف ایران با بیان اینکه باتوجه به نوسانات نرخ ارز و تحریم‌ها و افزایش قیمت‌ها، بازار با رکود همراه است، ابراز امیدواری کرد که اجرای طرح‌های فروش فوق‌العاده کمک موثری هم به مصرف‌کنندگان برای خرید با قیمت مناسب داشته باشد و هم رونقی برای فروش بازار و کسبه ایجاد کند.

بنابر اعلام اتاق اصناف ایران سومین دوره از جشنواره فروش ویژه نوروزی، با عنوان «نمایشگاهی به وسعت ایران» از ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ در حال برگزاری است.

همچنین رئیس اتاق اصناف تهران از برگزاری حراج‌های فصلی و نمایشگاه‌های بهاره در کنار طرح «فجر تا فطر» برای شب عید خبر داده که از ۱۲ بهمن تا دوم اردیبهشت اجرا می‌شود و در آن ۳۴ قلم کالا با ۱۰ تا ۲۵ درصد تخفیف در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.