×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : یکشنبه, 9 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Sunday, 28 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رئیس ستاد برگزاری اتو اکسپو تهران با اشاره به آغاز پنجمین نمایشگاه خودروی تهران، اتو اکسپو، از ۱۰ بهمن سال جاری، گفت: «در این رویداد سعی داریم به طور تخصصی به طور مجزا درباره صنعت خودروسازی کشور با رویکرد خودروهای برقی و تاثیرات مثبت آن و دستاوردهای واردات خودرو پنل های مختلفی را برگزار کنیم.»

به گزارش بازار اصناف به نقل از پایگاه خبری اسب بخار، امید نجبا درخصوص شرکت های مشارکت کننده در پنجمین نمایشگاه خودرو تهران (اتواکسپوتهران) که در شهر آفتاب برگزار می شود، بیان کرد: «امسال شاهد حضور پرتعداد خودروسازان خواهیم بود و تاکنون بیش تر شرکت های فعال در زمینه تولید و واردات در کنار شرکت های فناور صنعت خودرو و صنایع وابسته برای حضور در بزرگ‌ترین رویداد خودرویی کشور اعلام آمادگی کرده اند.

در واقع، می توان گفت که اکنون ۹۵ درصد از خودروسازان برای حضور در پنجمین نمایشگاه خودروی شهر آفتاب اعلام آمادگی کرده اند.»

وی ادامه داد: «اتو اکسپو تهران نام تجاری پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری های نوین و صنایع وابسته تهران است که برای هر جه بهتر برگزاری آن کار را با هم اندیشی رسانه ها شروع کرده ایم و برنامه ریزی کرده ایم تا نمایشگاهی برای مردم در سال تحول و واردات خودرو برگزار کنیم.»

رئیس ستاد برگزاری اتو اکسپو تهران اضافه کرد: «برنامه‌های متنوعی برای نمایشگاه داریم. این نمایشگاه نخستین رویدادی است که به مدت ۷ روز برگزار می‌شود، که روز اول آن (نهم بهمن) به اصحاب رسانه اختصاص دارد و برنامه‌های متنوعی برای نمایشگاه داریم.»

امید نجبا با اشاره به این که تولیدکننده و واردکننده وظیفه دارد نقش خود را به بهترین شکل انجام دهد تصریح کرد: «ما نیز سعی داریم به نوبه خود با برگزاری هر چه بهتر برای صنعت خودروسازی کشور و بخش نمایشگاه‌ها ارزش افزوده‌ ایجاد کنیم.»

وی با اشاره به فرصت‌های گردهمایی فعالان صنایع در این رویداد نمایشگاهی گفت: برای نمایشگاه خودرو نیز یک کمیته علمی متشکل از اساتید دانشگاه، صاحب‌نظران بین‌المللی و افراد باسابقه صنعت خودرو؛ پنل‌های تخصصی با رویکرد تطبیق وضعیت خودروسازی ایران با فناوری‌های نوین را راهبری خواهد کرد.

اتو اکسپونمایشگاهی متفاوت با فضایی رقابتی

مدیرعامل کانون ایران نوین هم در خصوص تلاش این شرکت برای برگزار هر چه بهترگفت: از همان ابتدای تاسیس ایران نوین سعی کردیم مسیر خوبی را در بحث تبلیغات طی کنیم. ایران نوین طی ۳۳ سال گذشته تلاش کرد در حد استانداردهای بین المللی عمل کند. ایران نوین در تلاش است که نمایشگاهی متفاوت با آنچه پیش از این در ایران دیدید، برگزار کند.

مریم شفیعی ادامه داد :  ادامه داد: هدف از برگزاری اتو اکسپو، ایجاد رویدادی خاص و متفاوت است و بی‌شک الگویی برای نمایشگاه‌های بعدی خواهد بود.

وی تاکید کرد :در واقع هدف ما برگزاری نمایشگاه در سطح بین المللی و ایجاد فضای رقابتی است. سعی داریم در این نمایشگاه با یک انگیزه متفاوت،کار جدید و‌نوینی انجام بدیم و بدعت مناسبی را برای نمایشگاه های بعدی پایه گذاری کنیم.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی آفتاب با اشاره به این که هر نمایشگاه حل یک مساله است، تأکید کرد: «مجری اتو اکسپو تهران می‌تواند پیشران تحول در صنعت نمایشگاهی باشد.»

عباس تقدسی نژاد با بیان این که متأسفانه در کشور ما نسبت به صنعت نمایشگاهی غفلت شده است ادامه داد: «شهر آفتاب نیز ظرفیت تبدیل شدن به بزرگ‌ترین سایت نمایشگاهی منطقه را دارد.»

هر نمایشگاه حل یک مسئله

وی همچنین با تأکید بر این که از نظر ما هر نمایشگاه حل یک مسئله است در خصوص مجری برگزارکنندگان تصریح کرد: «این رویداد توسط کانون ایران نوین انجام خواهد شد، اما اگر نتواند طبق توافق خواسته نمایشگاه را برآورده کند، هیچ تضمینی برای این که سال آینده هم مجری برگزاری نمایشگاه خودرو شهر آفتاب باشد وجود ندارد.»

مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب همچنین درباره برگزاری نمایشگاه خودرو در این سایت نمایشگاهی گفت: «پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران از ۹ تا ۱۵ بهمن‌ماه در نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد.»

اختصاص روز اول به خبرنگاران

تقدسی نژاد با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای حضور اصحاب رسانه در این رویداد نمایشگاهی افزود: «به دلیل اهمیت اطلاع‌رسانی منسجم و با توجه به استقبال کم‌نظیر بازدیدکنندگان در سنوات قبل از نمایشگاه خودرو، روز نخست برگزاری این رویداد صرفاً به تولید محتوا و انعکاس خبر توسط اصحاب رسانه اختصاص داده شده است.»

وی همچنین به استقبال کم‌نظیر خودروسازان و صنایع وابسته اشاره کرد و توضیح داد: «با وجود آن که، فضای ۶۰ هزار متر مربعی برای برگزاری این رویداد اختصاص داده شده است، اما امکان توسعه فضای نمایشگاهی وجود دارد.»

وی با اشاره به فرصت‌های گردهمایی فعالان صنایع در این رویداد نمایشگاهی گفت: «باید هر نمایشگاه، توان حل یک مسئله از تولیدکننده، مصرف‌کننده و یا فعالان اقتصادی حوزه برگزاری نمایشگاه را داشته باشد.

برای نمایشگاه خودرو نیز یک کمیته علمی متشکل از اساتید دانشگاه، صاحب‌نظران بین‌المللی و افراد باسابقه صنعت خودرو، پنل‌های تخصصی با رویکرد تطبیق وضعیت خودروسازی ایران با فناوری‌های نوین را راهبری خواهد کرد.»

اتو اکسپو نمایشگاهی متفاوت با فضایی رقابتی

مدیرعامل کانون ایران نوین هم در خصوص تلاش این شرکت برای برگزار هر چه بهتر گفت: «از همان ابتدای تأسیس ایران نوین سعی کردیم مسیر خوبی را در بحث تبلیغات طی کنیم. ایران نوین طی ۳۳ سال گذشته تلاش کرد در حد استانداردهای بین المللی عمل کند. ایران نوین در تلاش است نمایشگاهی متفاوت با آن چه پیش از این در ایران دیدید، برگزار کند.»

مریم شفیعی ادامه داد: «هدف از برگزاری اتو اکسپو، ایجاد رویدادی خاص و متفاوت است و بی‌شک الگویی برای نمایشگاه‌های بعدی خواهد بود.»

وی تأکید کرد: «در واقع، هدف ما برگزاری نمایشگاه در سطح بین المللی و ایجاد فضای رقابتی است. سعی داریم در این نمایشگاه با یک انگیزه متفاوت، کار جدید و‌ نوینی انجام بدهیم و بدعت مناسبی را برای نمایشگاه های بعدی پایه گذاری کنیم.»

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.