×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : دوشنبه, 10 اردیبهشت , 1403  .::.   برابر با : Monday, 29 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رئیس سابق اتحادیه نمایشگاه داران و فروشگاه داران خودروی تهران، بیان داشت: ریزش قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی با فروکش کردن قیمت دلار در بازار آغاز شد.

به گزارش بازار اصناف به نقل از فارس، سعید موتمنی گفت: با وجود اینکه قیمت خودرو به دلایلی طی چند روز افزایش یافته بود اما در روزهای اخیر قیمت خودرو کاهش یافته است.

رئیس سابق اتحادیه نمایشگاه داران و فروشگاه داران خودروی تهران، افزود: انتشار خبر مربوط به عرضه خودرو ۵ درصد زیر قیمت بازار، عرضه کم خودرو توسط خودروسازان و همچنین افزایش نرخ ارز از عوامل افزایش قیمت خودرو در بازار بود اما از دو سه روز گذشته با کاهشی شدن نرخ ارز قیمت خودرو کاهش یافته به طوری که قیمت خودروهای داخلی بین ۲ تا ۳ درصد کاهش یافته است.

وی اظهار داشت: در روزهای اخیر کاهش قیمت خودروهای مونتاژی بسیار قابل ملاحظه بوده است بطوری که قیمت اغلب این خودروها بین ۱۰۰ تا ۱۸۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

این کارشناس بازار خودرو، گفت: دلیل کاهش شدید قیمت خودروهای مونتاژی ثبت نام های جدید از متقاضیان و عرضه خودروها به متقاضیانی است که قبلا ثبت نام کرده اند.

وی بیان داشت: هایما در روزهای گذشته از یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۵۶۰ میلیون تومان، لاماری از یک میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان به یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و تیگو ۸ از ۲ میلیارد تومان به یک میلیارد و ۸۳۰ میلیون تومان کاهش یافته است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.