×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

مدیر بیمه های مهندسی شرکت بیمه سامان اعلام کرد که ثبت خسارت آنلاین تلفن همراه توسط بیمه‌گذار، به عنوان خدمت جدید این شرکت راه اندازی شده است.

به گزارش بازار اصناف انلاین به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه سامان، محمد آقاجانی با بیان این که این شرکت برای خریداران بیمه نامه موبایل، این امکان را فراهم کرده که بدون مراجعه به واحدهای پرداخت خسارت و به صورت غیرحضوری، فرایند دریافت خسارت را طی کنند، گفت: شرکت بیمه سامان پیشتر خدمات «فروش» آنلاین بیمه نامه را برای تلفن همراه عملیاتی کرده بود.

وی ا فزود: اکنون و در راستای «مشتری مداری» و «تسهیل در فرایندها»، بیمه سامان از خدمت جدید خود برای پرداخت خسارت تجهیزات رونمایی کرده است.

او با تاکید بر این که «مشتری مداری» و ارائه خدمات غیرحضوری، همواره یکی از مهمترین رویکردهای شرکت بیمه سامان در طراحی محصولات است، اظهار کرد: در خدمت جدید بیمه سامان، بیمه‌گذار می‌تواند پس از ورود به پورتال شخصی در وب سایت شرکت بیمه سامان، خسارت خود را ثبت و مستندات لازم را ارائه کند.

به گفته آقاجانی، کارشناسان این شرکت پس از ثبت خسارت، در «کوتاهترین زمان ممکن، مدارک ثبت شده را بررسی و خسارات وارده را به بیمه گذار پرداخت می کنند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.