×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, 9 فروردین , 1403  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

جلسه هم اندیشی و پرسش و پاسخ مدیران فنی بیمه “ما” و تعدادی از نمایندگان شعب استان تهران، روز یکشنبه هفتم اسفندماه سال جاری برگزار شد.

به گزارش بازار اصتاف انلاین به نقل از روابط عمومی بیمه “ما”، نشست هم اندیشی و پرسش و پاسخ مدیران فنی با نمایندگان داوطلب چهار شعبه استان تهران با هدف دنبال کردن راهکارهای ارتقاء کیفیت خدمات شرکت با حضور مدیر بیمه های عمر و مستمری، مدیر بیمه های اتومبیل، مدیر بیمه های اتش سوزی، مدیر بیمه های اشخاص، مدیر بیمه های باربری، ، سرپرست بیمه های مهندسی و مسئولیت و سرپرست مدیریت بازاریابی، فروش و امور مشتریان برگزار شد.

مصطفی آقارضی سرپرست معاونت فنی بیمه “ما” ، تعامل با شبکه فروش و برگزاری جلساتی از این قبیل  برای اصلاح روند کار را حائز اهمیت عنوان و خاطرنشان کرد: اصل  همدلی در شرکت، مهمترین عامل کسب موفقیت می باشد. تا زمانی که در یک مجموعه همدلی و تعامل مثبت وجود نداشته باشد نمی‌توان به رشد و موفقیت فکر کرد.

وی بازاریابی و برنامه‌ریزی صحیح و تقویت شبکه فروش را از دیگر عوامل موفقیت ما دانست.

نادیا شجاعی سرپرست امور نمایندگان و کارگزاران بیمه “ما”   برگزاری جلسات پرسش و پاسخ را ضروری دانست و افزود: در سال جدید، تلاش خواهیم کرد جلسات را به صورت فصلی برگزار کنیم تا ضمن آگاهی از نیازهای نمایندگان شبکه فروش، برای رسیدن به اهداف تبیین شده برنامه ریزی مدون انجام دهیم.

در ادامه نشست، نمایندگان منتخب شعب شمال، شرق، غرب و جنوب استان تهران سوالات خود را مطرح و مدیران ستادی به ارائه رهنمون پرداختند.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.