×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, 6 اردیبهشت , 1404  .::.   برابر با : Saturday, 26 April , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

رایزن بازرگانی ج.ا ایران در چین از حضور ۱۵۰ تاجر چینی در نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵ خبرداد و گفت: این نمایشگاه ظرفیت تبدیل شدن به برند را دارد به خصوص که مقامات بلند پایه داخلی و خارجی همراه با هیات‌های تجاری در این رویداد حضور دارند.

به گزارش بازار اصناف آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید عادلی با اشاره به اهمیت برگزاری هفتمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵، اظهار کرد: در بازار چین به دلیل جمعیت و مساحت بالا رقابت بسیار زیاد است و از آنجایی‌که این کشور به سمت توسعه باکیفیت حرکت می‌کند تلاش دارند نمایشگاه‌های مهم خود را در دنیا به صورت برند معرفی کنند مانند نمایشگاه تجارت خدمات پکن و نمایشگاه واردات شانگ‌های.

وی ادامه داد: نمایشگاه ایران اکسپو نیز قابلیت تبدیل شدن به برند مطرح برای ایران را دارد؛ اکنون با وجود حضور مقامات دولتی و بلند پایه از کشورهای دیگر این فرصت برای ما فراهم است تا برای برندسازی در این زمینه تلاش کنیم و زمینه ایجاد برند نمایشگاه ایران اکسپو را فراهم سازیم.رایزن بازرگانی ج.ا ایران در چین، افزود: همانقدر که تلاش می‌کنیم نمایشگاه ایران اکسپو را به دنیا معرفی کنیم به همان میزان استقبال برای حضور در این نمایشگاه نیز بالاتر می‌رود امسال در این رویداد میزبان نماینده دفتر ترویج تجارت چین به همراه ۱۵۰ تاجر و فعال اقتصادی خواهیم بود.

گفتنی است؛ هفتمین نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۵، با همکاری و مشارکت وزارت صمت، وزارت امور خارجه، سازمان توسعه تجارت ایران و سایر نهادهای دولتی و خصوصی از ۸ اردیبهشت ماه به مدت ۵ روز به میزبانی تهران برگزار می شود.

عادلی: رایزن بازرگانی ج.ا ایران در چین مطرح کرد: حضور 150 تاجر چینی در ایران اکسپو2025 رایزن بازرگانی ج.ا ایران در چین از حضور 150 تاجر چینی در نمایشگاه ایران اکسپو 2025 خبرداد و گفت: این نمایشگاه ظرفیت تبدیل شدن به برند را دارد به خصوص که مقامات بلند پایه داخلی و خارجی همراه با هیات‌های تجاری در این رویداد حضور دارند. به گزارش شهر مردم به نقل از روابط عمومی سازمان توسعه تجارت ایران، حمید عادلی با اشاره به اهمیت برگزاری هفتمین نمایشگاه ایران اکسپو 2025، اظهار کرد: در بازار چین به دلیل جمعیت و مساحت بالا رقابت بسیار زیاد است و از آنجایی‌که این کشور به سمت توسعه باکیفیت حرکت می‌کند تلاش دارند نمایشگاه‌های مهم خود را در دنیا به صورت برند معرفی کنند مانند نمایشگاه تجارت خدمات پکن و نمایشگاه واردات شانگ‌های. وی ادامه داد: نمایشگاه ایران اکسپو نیز قابلیت تبدیل شدن به برند مطرح برای ایران را دارد؛ اکنون با وجود حضور مقامات دولتی و بلند پایه از کشورهای دیگر این فرصت برای ما فراهم است تا برای برندسازی در این زمینه تلاش کنیم و زمینه ایجاد برند نمایشگاه ایران اکسپو را فراهم سازیم.رایزن بازرگانی ج.ا ایران در چین، افزود: همانقدر که تلاش می‌کنیم نمایشگاه ایران اکسپو را به دنیا معرفی کنیم به همان میزان استقبال برای حضور در این نمایشگاه نیز بالاتر می‌رود امسال در این رویداد میزبان نماینده دفتر ترویج تجارت چین به همراه 150 تاجر و فعال اقتصادی خواهیم بود. گفتنی است؛ هفتمین نمایشگاه ایران اکسپو 2025، با همکاری و مشارکت وزارت صمت، وزارت امور خارجه، سازمان توسعه تجارت ایران و سایر نهادهای دولتی و خصوصی از 8 اردیبهشت ماه به مدت 5 روز به میزبانی تهران برگزار می شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.