×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, 29 خرداد , 1403  .::.   برابر با : Tuesday, 18 June , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

دکتر مرتضی رحمان‌زاده مدیرعامل گروه ساختمانی معلم به مناسب فرارسیدن ۱۹ خرداد سی‌و‌دومین سالگرد تأسیس شرکت ساختمانی معلم با صدور پیامی این روز را تبریک گفت و ابراز امیدواری کرد با تحقق تمامی برنامه‌های توسعه‌ای و نیز موفقیت در ساخت و تهیه مسکن برای فرهنگیان شریف کشور، مجموعه کارکنان و مدیران این گروه و شرکت‌های تابعه در پاسخ به اعتماد جامعه فهیم فرهنگیان کشور سربلند باشد.

به گزارش بازار اصناف  به نقل از گروه ساختمانی معلم، متن کامل این پیام به این شرح است:

نوزدهم خرداد مصادف با سی‌ودومین سالروز تأسیس شرکت ساختمانی معلم است که طی سه دهه فراز و نشیب‌های بسیاری را از سر گذرانده است.

ضمن قدردانی و ادای احترام به همه مدیرانی که با برنامه‌های متعدد سکان هدایت این شرکت را در بیش از سی سال برعهده داشتند، از مرداد سال گذشته که افتخار خدمت به معلمان فهیم و معرز در گروه ساختمانی معلم به اینجانب سپرده شد، بر بهره‌مندی از منافع و عواید حاصل از فعالیت‌های اقتصادی در حوزه مسکن برای فرهنگیان گرانقدر به عنوان ذی‌نفعان اصلی و دارای اولویت نخست، تأکید داشته و تلاش کردیم با برنامه‌های دقیق کارشناسی و با تأکید بر ضرورت خلق ارزش افزوده اقتصادی برای جامعه شریف فرهنگیان به همراه مدیران لایق و توانمند گروه، پاسخگوی اعتماد این شریف‌ترین قشر جامعه باشیم.

معتقدم که تحقق اهداف هلدینگ ساختمانی معلم و شرکت‌های تابعه، به خلق ارزش حداکثری برای فرهنگیان معزز منجر خواهد شد و بر اساس همین استراتژی به همراه سایر همکارانم برنامه‌های متعددی را تدوین کرده و با تمامی تلاش و توان خود در پی اجرای آن هستیم.

بر اساس همین رویکرد، گروه ساختمانی معلم، ضمن آنکه پروژه‌هایی با ارزش افزوده اقتصادی را در دستور کار دارد که حاصل آن ایجاد سرمایه و سودآوری برای فرهنگیان گرانقدر خواهد بود، ساخت و تأمین مسکن برای فرهنگیان را به‌عنوان مأموریت و اولویت فعالیت‌های خود می‌داند و علاوه بر صرف بخش مهمی از توان و ظرفیت خود در تأمین مسکن فرهنگیان که با حمایت همه جانبه و هم‌افزایی و همکاری تمامی مسئولان استانی آموزش و پرورش به بهترین شکل به بار خواهد نشست، در دیگر حوزه‌های دارای ارزش افزوده قابل توجه نیز با حضور مؤثر، جدی، با برنامه و نقشه راه در حال فعالیت است.

رفع مشکل ماده ۱۰۰ و فعال‌سازی پروژه مهرشهر کرج، بازپس‌گیری زمین پروژه جنت‌آباد از ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، فعال‌سازی هتل جنت اصفهان پس از ۲۲ سال، فروش پروژه سهند پس از ۹ سال، اخذ پروانه و ایجاد ارزش افزوده قابل توجه برای پروژه نگین لنگرود، اقدام حقوقی برای ملک موسوم به آناهیتا پس از ۱۲ سال، پیگیری مشکل زمین بابلسر و رساندن آن به مرحله صدور پروانه، تسویه مطالبات بانک گردشگری که حدود ۸ سال شرکت ساختمانی معلم را از خدمات بانکی محروم کرده بود و در نهایت اخذ عدم خلاف برای پروژه سهند از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.

به همین منظور، به برخی از مهم‌ترین دستاوردهای این شرکت از مرداد گذشته تا امروز و برنامه‌های آینده اشاره می‌کنم:

ساخت، تهیه و تأمین مسکن فرهنگیان

هلدینگ ساختمانی معلم با تدوین چند سناریوی اجرایی ساخت و تأمین مسکن برای فرهنگیان گرانقدر وارد فاز اجرایی شده و در نخستین گام ضمن اخذ پروانه ساختمانی برای زمین سعادت مشهد، آغاز به کار پروژه جنت‌آباد پس از سی ماه توقف فعالیت و شروع فرآیند اجرایی دو پروژه مهم و بزرگ در شیراز پس از شش سال توقف و فردیس البرز، با تکمیل پروژه‌ها نسبت به واگذاری آن به فرهنگیان با هماهنگی صندوق ذخیره فرهنگیان اقدام خواهد کرد.

خبرهای خوش

خبر خوش و بسیار مهم اینکه گروه ساختمانی معلم در کنار این اقدامات در سال جاری توانسته در پی اخذ پروانه برای برخی املاک از جمله نگین لنگرود و سعادت مشهد، ارزش افزوده بسیار قابل توجهی را به سبب دریافت این مجوزها و افزایش قیمت زمین رقم بزند. این چنین خلق ارزش و ثروت‌آفرینی برای فرهنگیان شریف همچنان در صدر توجه هلدینگ ساختمانی معلم و همه مدیران این شرکت و شرکت‌های تابعه به عنوان برنامه‌های آینده قرار دارد.

گروه ساختمانی معلم و شرکت‌های تابعه در آستانه ورود به بازار سرمایه

گروه ساختمانی معلم و شرکت‌های تابعه در راستای ارتقای شفافیت، بهره‌مندی از معافیت‌های مالیاتی، سهولت بیشتر در اخذ تسهیلات بانکی و کانال‌های متنوع تأمین مالی و همچنین تقویت اعتبار و برند هلدینگ و شرکت‌های تابعه در آستانه ورود به بازار سرمایه و بورسی‌شدن هستند و برخی از الزامات آن از جمله فرآیند پیش‌پذیرش و … انجام شده است.

ورود به فناوری نوین و دیجیتال در عرصه ساختمانی

حرکت از فعالیت‌های سنتی و رایج به‌سوی اقتصاد دانش بنیان، فناوری‌های نوین و دیجیتال در عرصه‌های ساختمانی با هدف «خلق ثروت و نقش‌آفرینی در بازارهای جدید و حضور حرفه‌ای در زیست‌بوم‌های نوآورانه» از جمله اقدامات مهم و جدید گروه ساختمانی معلم است که از طریق شرکت پدیدآوران اطلس پارس به عنوان یکی از شرکت‌های تابعه دنبال می‌شود و اخیراً نخستین تفاهم‌نامه همکاری در این زمینه با یکی از شرکت‌های معتبر کشور به امضا رسیده است.

تکمیل و تحویل پروژه هتل جنت اصفهان پس از دو دهه توقف

هتل جنت اصفهان پس از دو دهه توقف عملیات اجرایی، از سوی گروه ساختمانی معلم آماده بهره‌برداری شد تا بنایی شایسته جهت استفاده فرهنگیان فرهیخته و معزز و خانواده‌های محترم‌شان در اختیارشان قرار گیرد.

تحول در اقدامات توسعه‌ای

از دیگر دستاوردهای گروه ساختمانی معلم باید به تکمیل زنجیره ارزش و توسعه کسب‌وکار با راه‌اندازی سیستم نمای یونیتایز به عنوان یکی از مدرن‌ترین سیستم نما در جهان و همچنین خط تولید شیشه، طراحی و عرضه ۲۰ محصول جدید، انعقاد قرارداد‌ و اجرای نمای ۵ پروژه بزرگ و همچنین ورود به بازار بین‌المللی عراق و ترکیه توسط شرکت آلوپن از شرکت‌های تابعه این گروه اشاره کرد.

این اقدامات توسعه‌ای و اجرای پروژه‌های مهم نقش موثری در ایجاد ارزش افزوده و ثروت‌آفرینی برای فرهنگیان شریف را در پی داشته و با حمایت کامل گروه ساختمانی معلم، توسعه و تداوم خواهد یافت.

خروج شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس از لیست سیاه نظام بانکی کشور

خارج شدن شرکت طرح و توسعه آریا عمران پارس به عنوان شرکت وابسته گروه ساختمانی معلم از لیست سیاه نظام بانکی کشور و احیای فرآیند ساخت و تکمیل پروژه واوان اسلامشهر به عنوان پروژه ۶۰۰ واحدی اقدام ملی مسکن شهید سلیمانی اسلامشهر از جمله یکی از مهم‌ترین اقدامات هلدینگ ساختمانی معلم به شمار می‌رود.

آغاز عملیات اجرایی پروژه مسکونی نگین جنت‌آباد پس از سی ماه توقف

گروه ساختمانی معلم در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شرکت، موفق شد با توجه به اینکه پروژه مسکونی نگین جنت آباد به نوعی از مالکیت شرکت ساختمانی معلم خارج شده بود، با حل مشکلات حقوقی با ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، مجدداً این پروژه را با شرایط بهینه از ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در تملک خود درآورد و هم اکنون با تجهیز کارگاه عملیات اجرایی این پروژه پس از سی ماه توقف آغاز شده است.

گروه ساختمانی معلم، امیدوار است با اقدامات اجرایی در ساخت و تأمین مسکن برای جامعه شریف فرهنگیان و تداوم آن در سال‌های پیش رو و نیز اجرای سایر پروژه‌های توسعه‌ای و اقتصادی، امنیت روانی را برای خانواده‌های معزز فرهنگیان به ارمغان آورده و بخشی از دغدغه‌های این قشر شریف را کاهش دهد تا پاسخگوی اعتماد این عزیزان باشیم؛ در این مسیر از همه معلمان شریف التماس دعا داریم.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.