×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, 5 دی , 1404  .::.   برابر با : Friday, 26 December , 2025  .::.  اخبار منتشر شده : 2 خبر

بازدید رسانه‌ای اخیر از پتروشیمی نوری بیش از آن‌که یک برنامه شفاف اطلاع‌رسانی باشد، به نمونه‌ای آشکار از مهندسی و پالایش رسانه‌ای از سوی روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس تبدیل شد.

به گزارش بازار اصناف آنلاین به نقل از صدای پتروشیمی، تعدادی از رسانه‌های کشور روز گذشته و به دعوت هلدنیگ خلیج فارس، از پتروشیمی نوری که از زیرمجموعه‌های این هلدینگ است، بازدید کردند.

اما این بازدید رسانه‌ای اخیر بیش از آن‌که یک برنامه شفاف اطلاع‌رسانی باشد، به نمونه‌ای آشکار از مهندسی و پالایش رسانه‌ای از سوی روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس تبدیل شد.

بر اساس اطلاعات موثق، پتروشیمی نوری هیچ‌گونه اختیار یا حقی برای دعوت رسانه‌ها نداشته و دعوت از رسانه‌ها منحصراً در اختیار حامد شمس مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس بوده است.

اما پرسش اصلی دقیقاً از همین‌جا آغاز می‌شود: مدیر روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس بر چه اساسی تصمیم گرفته است رسانه‌های منتقد و تخصصی حوزه انرژی و پتروشیمی را از این بازدید حذف کند؟

چرا رسانه‌هایی که سال‌ها به‌طور حرفه‌ای عملکرد صنعت انرژی را رصد کرده‌اند، صرفاً به دلیل نگاه انتقادی، از حضور در چنین برنامه‌ای کنار گذاشته شده‌اند؟

رفتار گزینشی روابط عمومی هلدینگ با حذف رسانه‌های تخصصی آن هم در صنعتی که با منابع ملی و منافع عمومی گره خورده، اقدامی قابل دفاع نیست و نشان‌دهنده ناتوانی در تحمل نقد حرفه‌ای است.

 

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.